השכרת יאכטות לאירועים ומסיבות

להזמנות ופרטים

הזמנת הסעה לאירועים

השכרת יאכטות לאירועים ומסיבות וגם שייט רומנטי לזוגות  הפכה לאטרקציה וטרנד עולה בכל מה שקשור למסיבות.
מגוון יאכטות ויאכטות בגדלים שונים נותנים מענה לכל רעיון של אירוע, מסיבות על יאכטה מתאימות לימי הולדת, מסיבת רווקות או רווקים, בת מצוה וגם לימי גיבוש לעובדים.

השכרת יאכטות לאירועים הגדולים מהסוג הזה מצריכים ידע וניסיון בכדי למקסם את החוויה בצורה הטובה והמתאימה ביותר.

יש 4 סוגים של יאכטות / סירות

  • יאכטה מפרשית – יאכטה קלאסית בעלת מפרש  המניעה את הסירה על ידי הרוח המתאימה לעד 14 משתתפים.
  • יאכטה או סירה מנועית – יאכטה/ סירה עם מנוע  המתאימה לעד 50 משתתפים.
  • יאכטה קטמרן – יאכטה קטמרן זאת סירה המורכבת משני גופי ציפה  המחוברים יחדיו המקנים לה יציבות מירבית  הקטמרן תהיה מרווחת ורחבה בגלל המבנה שמייחד אותה.
  • ספינות המתאימות למעל 50 איש ומעלה.

היאכטות עוגנות כמעט בכל מרינה בארץ ,מהמרינה בחיפה ועד לאילת, ניתן לקשט את היאכטה ולהתאים אותה לאירוע הרצוי, כגון בלונים, דגלים, פרחים, ועיצובים מיוחדים על ידי מעצבים מקצועיים, היאכטות בדרך כלל באים עם מערכות שמע איכותיות עם בלוטוס וחיבורים ישירות לטלפונים ולמכשירים ניידים,

מדוע כדאי לשכור יאכטה?

במהלך השייט ברוב היאכטות אפשר לרדת לשחיה עם אבובים, שנוקלים, סאפ ומתנפחים, כל אלו מוסיפים לאווירה והחוויה של האירוע. סוגי היאכטות מאפשרות שייט של זוג ועד לשייט של עד 100 איש, יש יאכטות /ספינות עם ג'קוזי, מסכי פלזמות, רשתות על המים רחבת ריקודים וברים למשקאות, הבחירה של היאכטה או הסירה צריכה להיות בהתאם למספר המשתתפים ולקונספט של האירוע.

מסיבת רווקות  או יום הולדת וכל אירוע אחר לעד 3-14 משתתפים יכולה להיות על יאכטה מפרשית שהיא היאכטה השכיחה למסיבות כאלה ולמספר המצומצם של המשתתפים, ובודאי בגלל העליות הנמוכות של היאכטה המפרשית מכוון שהיא צורכת דלק מועט.

מספר גדול יותר של משתתפים יצריך יאכטה גדולה יותר כמו הקטמרן או הסירות המנועיות הגדולות יותר, היאכטות האלה הרבה יותר רחבות ומרוווחות ומתאימות ממש למסיבות עם ריקודים והפעלות, בכל מקרה כל אירוע על יאכטה צריך יעוץ והכוונה מקצועית  בכדי לתכנן מסיבה מושלמת המתאימה בדיוק לצרכים של הלקוח ולקונספט של האירוע וכמו שנאמר אירוע עושים רק פעם אחת!

חזרה לדף הבית – סמפל אטרקציות לאירועים

5/5 - (1 vote)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות