למה להזמין את אמן חושים לאירוע שלכם

להזמנות ופרטים

כשאנחנו עורכים אירוע, מכל סוג שהוא, באופן טבעי יש לנו רצון להרשים את האורחים. כולנו כבר היינו באינספור אירועים, גם פרטיים וגם עסקיים, ויודעים שקשה ואולי אפילו כמעט בלתי אפשרי ליצור תחושת וואו אמיתית אצל אנשים שכבר ראו הרבה דברים בחיים שלהם.

קשה, אולי כמעט בלתי אפשרי – אבל אמן חושים או מנטליסט באירוע שלכם מוכיח בכל מופע שלו שאין כזה דבר "בלתי אפשרי". אמן החושים מצליח להפתיע אפילו את הצופים הכי סקפטיים, אלה שבטוחים שאי אפשר להפתיע אותם, ומן הסתם גם האורחים האחרים באירוע שלכם ייסחפו אחרי הקסם ויישארו בסופו עם פה פעור ועיניים נוצצות מהתרגשות.

מה כולל מופע מנטליזם?

מופע של אמן חושים כולל- טלפתיה, קסמים ועוד שלל רגעים שמזכירים לכולנו שהחושים יכולים לתעתע בנו – וטוב שכך, כי התעתועים האלה הופכים את החיים לברבה יותר מעניינים. בנוסף יש המון רגעים וקטעים של מצחיקים מאוד, כך שהמופע לא "רק" מייצר חוויה מטלטלת אלא גם גורם לכל הצופים להתפקע מצחוק לעתים קרובות.

התאמה מלאה לקהל

אמן חושים לאירועים פרטיים ועסקיים איכותי באמת יודע להתאים כל הופעה לאופי הקהל ולאופי האירוע.

הבסיס כמובן זהה בכל מקרה – קטעי טלפתיה, טלקינזיס, אמנות חושים, דמיון מודרך, סוגסטיה, אפקטים מלהיבים, טריקים מצחיקים, קלוז אפ ועוד ועוד – אבל בנוסף ישנה ההתאמה של התוכן והסגנון לסוג האורחים שצופים במופע. ההתאמה היא זו שיוצרת את הערך המוסף לאירוע ואת תחושת הוואו המיוחלת.

איפה מתקיים המופע?

ההתאמה של המופע לאירוע באה לידי ביטוי גם מבחינת המיקום המדויק שבו מתבצע הקסם – אופציה אחת היא הופעה שלמה על במה, אופציה שנייה היא הפגנת היכולות הגבוהות של אותו אמן טלפתיה שנבחר לאירוע כבר בשלב קבלת הפנים כדי להכניס מיד את כל האורחים לאווירה הרצויה, ועוד אפשרות מיוחדת היא קלוזאפ, באירוע כזה המנטליסט מסתובב בין השולחנות והאורחים כך שהחלק המשמעותי האטרקציה היא הקרבה בין האמן לקהל, כשהקסמים מתבצעים ממש בטווח נגיעה. הקלוז-אפ מאפשרים גם מגע אישי במיוחד עם אורחי האירוע ומייצר כמובן רושם עז במיוחד, בעיקר בזכות יכולות האלתור והדינמיות של כל קטע. בנוסף משתמשים בפריטים פשוטים שנמצאים בסביבה – כוסות, מזלגות, שעונים, טבעות, משקפיים ועוד ועוד, וגם לכך יש השפעה מלהיבה על הקהל.

אמן חושים – גם למבוגרים וגם לילדים

כשמדובר על אירוע שמוזמן אליו קהל מגוון במיוחד, ובפרט מבחינת הגיל, חשוב מאוד לבחור אמן חושים שיודע להקסים גם ילדים וגם מבוגרים.

מצד אחד טלפתיה, טלקינזיס, סוגסטיה, אפקטים ודמיון מעוררים התרגשות והשתאות אצל כל אדם, ובמיוחד כשהקטעים מבוצעים באופן מושלם, אבל מצד שני חשוב לזכור שגם לתקשורת שבין האמן לבין האורחים יש חשיבות גדולה – ומבחינה זו נדרשת יכולת לפנות אל כל קהל בגובה העיניים, וכן ישנם הבדלים בין ילדים לבין מבוגרים.

בהתאם ישנה חשיבות רבה לניסיון מגוון – סיבה טובה נוספת להזמין אמן חושים מקצועי, שכבר הפך אינספור אירועים למוצלחים במיוחד, גם לאירוע שלכם.

חזרה לדף הבית – סמפל אטרקציות לאירועים

5/5 - (1 vote)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות