מה עושה אירוע לאירוע טוב?

להזמנות ופרטים

אטרקציה מיוחדת

אפשר למנות רשימה ארוכה של דברים שמשפיעים על טיב האירוע,  כמו מיקום, תקציב ועוד כל מיני, אבל בתכלס מה שהכי משפיע על האירוע עצמו ועל כמה אתם הולכים להנות מהאירוע שלכם זה בעיקר בעיקר האנשים! 

האנשים שעומדים מאחורי האירוע- האנשים שאתם בוחרים, שנותנים את הלב בתכנון, בהפקה ולאורך האירוע, האנשים שנמצאים ולוקחים חלק ומשפיעים כל רגע ורגע על רמת האירוע, על טיב המוצרים, על הסיפוק של האורחים ועל השקט הנפשי שלכם- שזה הדבר הכי חשוב בעצם.

אז איך בוחרים את האנשים הכי טובים בשבילכם לאירוע שלכם?

קודם כל מבינים מה הרצונות שלכם, מדייקים החלטות וכיוונים וממקדים את סדר העדיפויות והחשיבות של כל דבר.
אח"כ מחפשים אנשים – דרך מכרים, המלצות, אינטרנט וכו' ומתחילים לדבר ולהיפגש עם האנשים.
תמיד תלכו עם תחושת הבטן שלכם! כדי שהאירוע יהיה באנרגיות טובות, מקצועיות, שמחה, ביטחון ורוגע גם האדם מולו אתם עובדים צריך להיות כזה – תקשיבו לעצמכם- אם יש משהו שלא נראה לכם- תציפו אותו, תדברו עליו, תראו אם יש לו פתרון או שתעברו הלאה לספק אחר.

בסופו של דבר – זה האירוע שלכם! חשוב שלכם תהיה תחושה טובה ותצאו מסופקים ומרוצים.

בואו נרד לפרטים – מפיק או מנהל אירוע

מפיק או מנהל האירוע

זהו הבן אדם שעליו אתם צריכים לסמוך הכי הרבה באירוע! הוא דואג להכל – אם יש תקלות, אם משהו חסר, דואג לכם שהכל בסדר ויש לכם הכל וצריך לשמור על יחסים טובים עם כל העובדים והספקים של האירוע.

בין אם זה מישהו חיצוני ובין אם זה בן משפחה – אל תתפשרו ותעמדו על שלכם.

תבחרו מפיק שלא מתקמצן בחיוכים, שנעים לא רק איתכם אלא גם עם ההורים והאורחים, כזה שיכול לנהל ולעשות כמה דברים בו זמנית ועם זאת לשמור על שלווה ומקצועיות, כזה שיתזמן את האירוע כמו מנצח על תזמורת- בהרמוניה טבעית

אוכל

חשוב שיהיה טעים ומתוזמן טוב ככה שלא יחסר כשרעבים אבל חשוב לזכור שגם הם חלק מנותני השירות והיחס שהם נותנים יכול להרים חיוך אצל האורחים

DJ

תבחרו אחד שמבין את הטעם שלכם, מקשיב לרצונות שלכם ויש לו גם מה להציע משלו. אחד שתסמכו עליו שימשוך את כל האורחים לרחבה.

בר

אלכוהול תמיד עושה שמח!!! תביאו אנשים שיודעים את העבודה, שהייתם שמחים לקבל מהם משקה גם בבר השכונתי, שקולטים את כל האנשים מסביב ושנותנים בנדיבות.

עיצוב האירוע

גם אם התקציב שלכם נמוך יש דברים קטנים שאתם יכולים לעשות בעצמכם או להיעזר בחברים שיכולים לקשט את האירוע ולעשות אותו יותר שלכם. מהפרט הכי קטן עד הכי גדול יש השפעה על תחושת השייכות שלכם לאירוע של עצמכם.

מוזמנים

נושא כבד אבל בהחלט חשוב לדעתי, בניגוד לאנשים אחרים, רצוי להזמין רק את מי שבאמת חשוב- את אלה שאוהבים אתכם ואתם אותם אוהבים. כאלה שישמחו בשמחתכם ויחלקו את התרגשותכם. כאלה שיהיה כיף לפגוש אותם אם ברחבת הריקודים ואם בין השולחנות כשאתם מטיילים. זה בהחלט משפיע על האנרגיה.

אטרקציות

אחד הדברים שיותר משמחים את האורחים ומייחדים את האירוע זה "אטרקציות מיוחדות"-למשל כל מיני אמנים שמפוזרים בתוך האירוע- כמו: בלוני צורות במקום, להקה חיה שמנגנת, דמויות שטח, מופעי קרקס לאירועים וכו'.
זה מרים את האווירה, מושך תשומת לב וגורם לאירוע להיזכר לאורך זמן יותר רב.

לסיום – תדעו לשחרר כשהגיע הזמן שלכם להתחבר

לא סתם דיברנו על אנשים – כי ברגע האמת אתם צריכים להיות רגועים ובטוחים שבכל מצב יש על מי לסמוך.
תהיו נוכחים בשמחתכם, תקבלו את האורחים, תהיו עם המשפחה ותסתכלו על מה שעשיתם ולאן שהגעתם בגאווה- זה נגמר הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים(:

חזרה לדף הבית – סמפל אטרקציות לאירועים

5/5 - (1 vote)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות