איך נתכנן חתונה בצורה נכונה ונבונה?

להזמנות ופרטים

איך נתכנן חתונה בצורה נכונה ונבונה ?

איך נתכנן חתונה בצורה נכונה ונבונה?

כאשר אנו מתכננים חתונה, הרבה פעמים אנו סתם מתפזרים ומבזבזים כספים מיותרים על כל מיני דברים מיותרים. במדריך נלמד אתכם הזוגות המבולבלים איך מתכננים חתונה ונשארים בחיים.

תכנון והקצאת תקציב

לפני תחילת ורכישת פריטים כלשהם, לפני פנייה לאנשי מקצוע והזמנת שירותים: צריך לדעת מה התקציב לאירוע. גלה אילו מקורות מימון זמינים וכמה אתה יכול להוציא על החתונה שלך. לאחר מכן חלקו את התקציב ל: שכירת חדר חתונה, קניית בגדים, מוזיקה, כיבוד והוצאות נוספות.

בחרו באולם אירועים נכון

נשואים טריים רבים מתכננים את האירוע שלהם לאחר בחירת אולם אירועים וחתונות בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ. בבחירת הלובי והתאריך תוכלו להתקדם, להזמין אורחים ולתכנן אירועים.

ניתן להיעזר בפורטלים כגון mit4mit, כלות אורבניות וכמו כן בקבוצות הפייסבוק השונות.

רשימת אורחים אשר נרצה להזמין

כעת יש להכין את רשימת ההזמנות. רשימה זו מוכנה על סמך הבחירות של חברים קרובים ובני משפחה. התאימו את מספר האורחים לפי גודל אולם האירועים שתבחרו. זה יאפשר לך לעמוד בתקציב שלך ולתכנן פעילויות מדויקות. ישנם אתרים אשר מסייעים בנושא.

קייטרינג לחתונה

אולמות רבים מציעים גם שירותי קייטרינג, בעוד שאחרים מאפשרים סעודה בחוץ, לרוב מתוך רשימת המומלצים. כך או כך, הטעימה חייבת להיעשות לפני סגירת הקייטרינג. שמות המזונות המטוגנים בתפריט נשמעים בדרך כלל מעוררי תיאבון, אבל למעשה, לא בטוח שהם ימשכו אותך ואת האורחים שלך, ואתה לא רוצה לדעת מתי האוכל שבתפריט באמת הוכן . שולחן אוכל באירוע. ספרו לספק המזון את העדפות המזון שלכם, במיוחד את העדפות המשפחה שלכם (במיוחד לאוהבי הלחם? נמאס לכם מבשר? אי אפשר לאכול אוכל פחות חריף?). ציינו בערכים גם את הלקוחות שלכם עם צרכים תזונתיים מיוחדים (סוכרתיים, חולי צליאק, צמחונים ועוד) ובררו אם הם מוכנים. אם יש ילדים באורח, נא להסדיר לילד תשלום חלקי יחד עם הארוחה, הגיל שאתה משלם וסכום התשלום. אם תרצו, תוכלו לבקש חלקים מיוחדים לילדים, אפילו כולל שירותים.

הסעה לחתונה

הסעה לחתונה הוא נושא שאסור לוותר עליו . קיימים אורחים שאם לא תזמינו עבורם הסעות לחתונה הם פשוט לא יגיעו. לא חבל שתפספסו את המתנה שלהם? אנו ממליצים גם לבדוק באינטרנט , וגם כאן כל הפורטלים הגדולים יספקו לכם שלל המלצות. אחד הדברים שצד את עיננו הוא מיניבוס לימוזינה ייחודי אשר מציעה חברת הסעות דורון , שהגענו אליה דרך המלצות בכל מקום אפשרי. בנוסף מסתבר שיש לחברה הסכמים עם אתר סטודנטים נישאים ואם אתם סטודנטים  בהצגת תעודת סטודנט דורון מבטיח הנחה מכובדת . פרטים נוספים ומחירים של הסעות לחתונה ניתן למצוא באתר האינטרנט של הסעות לחתונה דורון.

השקיעו בעצמכם

כי למרות הלחץ והריצה, אתם עדיין רוצים שתהיה לכם חתונה יפה, פרופורציונלית ומרעננת לחתונה שלכם. איך הלך לך? תאמצו הרגלי אכילה נכונים (שלא ישפיעו על המפגש עם דיאטנית קופת חולים), מספר פעמים בשבוע בחדר כושר, שיעורי התעמלות אירובית, ריצה או כל פעילות שתבחרו ותתמידו בכך בחודשים הקרובים. להיות מסוגל לסיים את העבודה. זה לא מספיק לך? טיפוח יופי, הלבנת שיניים, טיפול הסרת שיער, משקפיים להסרת לייזר ועוד, יביאו לך את האיפור המקסים שאת חולמת עליו. הגיע הזמן להתחיל.

לסיכום

מקווים שמאמר זה עזר לכם והפיג מעט את החששות , והכי חשוב על תהיו בלחץ ותהנו מהרגע.

קרדיט תמונה pexels

דרג

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות