עיצוב שביל חופה מושלם בשבילכם

להזמנות ופרטים

הפרט אולי החשוב ביותר בעיצוב החתונה לפני השולחנות, קישוט השולחן. אווירת האולם או גן האירועים הוא עיצוב שביל חופה שיהיה מספיק אצילי, קלאסי ומרשים.

החופה היא הצעד הראשון שעושה זוג האוהבים אל תוך החיים החדשים שלהם ומעבירה אותם מחיי הרווקות, אל זוג נשוי בדרך להקמת בית בישראל.

יש מגוון אדיר של סגנונות לעיצוב החופה וכל מה שעליכם לעשות זה באמת לבחור את העיצוב שיגורם לכם להרגיש הכי בנוח. העיצובים גם מתייחסים לסגנונות הקשורים לעיצוב החתונה, אליכם כזוג וגם עם הקשר לדת חזק יותר, או חזק פחות.

חופה – נעים להכיר

כולם יודעים מהי החופה, אבל האם כולם יודעים מהי מסמלת בדת היהודית? לחופשה יש משמעות רבה ומגוון של דעות. היא מופיעה במקרא בהקשר של זוג שמתחתן בכך שהיא הבית שהחתן מכין למגורים לאחר הנישואין.

באותה התקופה, החופה היתה מערך פשוט ביותר של אוהל מקושט או כיפה שעשויה מעץ שסך הכל שימשה בתור מקום כלשהו לעריכת הטקס החגיגי. עם הזמן החופה התקדמה יותר, הבד שמכסה את ראש החתן והכלה הפך להיות חגיגי יותר ואצילי יותר. והתאימו את החופה למאורע, בד מכבד ואצילי המחובר לעמודים ומתחתיהם עומדים החתן, הכלה והוריהם עבור הטקס המקודש.

הצורה של החופה היא סמל של בית שאליו החתן והכלה נכנסים, מתחת לבית לרוב נהוג שנמצאים ההורים, שני עדין, החתן והכלה. הטקס עצמו משלב טקס של אירוסין, וטקס נישואין. כניסת החתן והכלה אל תוך 'הבית' המשותף שלהם, החופה עצמה מעל לראשם, מסמלת למעשה את האחדות בעם. החתן והכלה הם נציגי כל משפחה בנפרד שקושרים את הגורל שלהם ביחד, לאחד יחיד ומיוחד.

ישנן עדות שלא מקפידים על מנהג החופה, וישנן עדות שבהן כיפת השמיים היא החופה.

עיצוב החופה, מאיפה מתחילים?

עיצוב החופה עצמה מן הסתם כולל גם עיצוב שביל חופה שיהיה עדין, נוח, וגם קלאסי. בואו ונבחן כמה מהסגנונות של עיצובי חופות, ושביל חופות כדי לקבל אינדיקציה:

  • חופה מינימליסטית

יש רגעים וסיטואציות בחיים שאין מה להוסיף הרבה, ובאמת הדברים הפשוטים באמת הופכים להיות הכי קלאסיים. חופה כמו שהיא, בד חגיגי וחלק, ארבעה עמודים, ותוספת של פרחים יפים בצידי שביל החופה הלבן יעשו את ההבדל.

  • חופת פרחים מעוצבת

פרחים מאז ומתמיד היום קלאסיקה שכיף ליהנות ממנה ולעצב איתה. ואם אנחנו משלבים פרחים בצבעים בהירים של לבנים, שמנת ואולי תכלת בהיר מאד, אז בכלל. חופה מחובקת בפרחים עדינים בצבעי לבן בגוונים מעניקה רעננות נפלאה, ותחושת פסטורליות. היא לא עמוסה, מקושטת וחגיגית. את שביל החופה אפשר לקשט באותם הפרחים, או להוסיף גם אלמנט של עלים קטנים במגוון של צבעי שלכת.

  • החופה הלבנה

עיצוב שביל חופה מעולם לא היה קל יותר כשמדובר בחופה שכולה לבנה לגמרי. בד לבן, פרחים שהם לבנים, כל אלמנט עיצובי לבן. שביל החופה לבן לחלוטין, קלאסי לגמרי. ואם סגנון האירוע הוא קצת יותר ססגוני וצבעוני החופה הלבנה בהחלט תבלוט יותר ותהפוך להיות אלמנט עיקרי באירוע. כמו שחופה צריכה להיות.

  • החופה הקלאסית

ארבעה עמודים עם יריעת בד היא בעצם החופה הקלאסית. הבד יכול להיות רקום, אפשר גם לקשט אותו מעט. אבל חופה קלאסית היא חופה שהרבה מאד זוגות בוחרים בה בשל הפשטות שמביאה עמה יוקרה אחרת. של פעם. גם שביל החופה כאן יהיה קלאסי, אפשר שיהיה מאותו צבע של הבד כמובן. ואם תרצו לקשט אותו תוכלו לקשט בסגנון כפרי עם דליי פרחים יבשים בצדדים. מוזיקה אתנית ברקע, ואתם תוכלו לצעוד אל תוך החיים החדשים שלכם בתחושה מופלאה של רוגע לצד האוהבים והיקרים לכם.

  • חופה מוארת

החופשה המוארת היא חופה שעטופה במנורות קטנטנות ולמעשה, מאירה אתכם. הבמה המרכזית שלכם לגמרי. גם שביל החופה מעוטר בצדדיו במנורות קטנטנות המאירות אתכם. לרוב, הנורות הללו הן בצבעי זהב בהיר, או כסף בהיר כשהן זוהרות ולא נותנות תחושה מסנוורת מדי. לצעוד על שביל כה מואר, לחופה המוארת גם מעניק לכם תחושה מרחפת, כמו ללכת על שביל של כוכבים.

  • חופה מעורבבת

החופה המעורבבת היא חופה שיש בה מעט מכל עיצוב. מגוון של בדים, נורות, פרחים ועלים. אפילו תפוחים עסיסיים וססגוניים שמפוזרים על צידי שביל החופה לרקע עלים ופרחים. זאת החופה שבה אתם יכולים להתפרע עם העיצוב של שביל החופה ושל החופה עצמה ולהרגיש את כל מה שאתם מעוניינים בו. קצת מהמתיקות של הפירות, קצת מהכפריות, קצת מהתחושה המרחפת אותו שביל כוכבים.

  • חופה צבעונית

לא כולם מתחברים לכך אבל ישנן חופות בצבעים. חופה ירוקה שמסמלת את הטבע, חופה בצבע תכלת שמסמלת את השמיים והמים. חופה בצבע שמנת ששוברת מעט את הלבן, ועוד. אפשר לעצב את שביל החופה עבור החופה הצבעונית במגוון של אלמנטים החל מעלים מוזהבים ועד לפסי קש כפריים. אם השבי ללבן לגמרי תוכלו לפזר גם פרחים צהובים וורודים הנחשבים למאד דומיננטיים בעיצוב חופות.

מה העיצוב מסמל

כל אלמנט עיצובי מסמל משהו קטן מהאופי שלכם. האם העיצוב הוא כפרי? קלאסי? או האם הוא ססגוני מודרני ומקפיץ? נגיעה אישית עושה פלאים. כמו גם המוזיקה, האוכל, וכל אלמנט שאתם בוחרים לאירוע שמסמל את הדבר הכי גדול שקורה בחיים שלכם, האהבה.

דרג

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות