כך תזכרו את האירוע שלכם לתמיד

להזמנות ופרטים

אם אתם עורכים ברית או חתונה, מסיבת יום הולדת או בת מצווה כל אירוע מרגש אחר, חשוב שיהיה מי שיצלם ויתעד את החוויה המרגשת של היום הגדול שלכם. כיום, יש שפע של אפשרויות תיעוד, שהופכות את האירוע שלכם פשוטו כמשמעו לבלתי נשכח, ומסייעות לכם לצבור זיכרונות מתוקים שילוו אתכם לכל החיים.

במאמר הבא תוכלו למצוא רעיונות כיצד להנציח ויזואלית את האירוע שלכם, טיפים ועוד.

האם חייבים להזמין צלם סטילס לאירוע קטן?

צילום ותיעוד ויזואלי חשובים לכל סוגי האירועים, גם לאירועים קטנים. באירוע קטן כשכל המשפחה והחברים הקרובים נמצאים ביחד כדי לחגוג ולשמח אתכם, חשוב שיהיה צלם איכותי שיתעד את כל הרגעים הללו.

כמובן שכדאי לבחור בצלם לאירוע קטן עם ניסיון באירועים מסוג זה, שידע לעמוד בציפיות שלכם ולתעד בדיוק את הרגעים הכי חשובים והכי מרגשים.

אילו אפשרויות נוספות קיימות כדי לתעד ולשדרג את האירוע שלכם? 

צלם וידאו לאירועים

צלמי וידאו מנוסים יודעים איך לתעד את כל מה שחשוב ומרגש באירוע שלכם וב-0 הפרעות למהלך האירוע. צלם וידאו מקצועי יודע לצלם ולערוך מזוויות שיספרו את הסיפור של האירוע שלכם ולאסוף הכל לווידאו הכולל קטעים נבחרים שיהוו מזכרת חיה מחוויה בלתי נשכחת.

לרוב שוכרים צלם וידאו אחד לאירועים קטנים עד 150 איש. במידה ותרצו (בד"כ לאירועים גדולים יותר) ניתן להוסיף צלם נוסף, שיכסה זוויות צילום נוספות ויוודא כי אף רגע מרגש לא חומק מעדשת המצלמה.

צלם סטילס לאירועים

צלם סטילס לאירוע יצלם את האורחים, המקום, העיצוב, המנות, המשפחה ואת כל הרגעים החשובים.
בדרך כלל, את התמונות תקבלו לפי בחירתכם באלבום תמונות דיגיטלי, אלבום מודפס ומעוצב ובנוסף תמונות גדולות שתבחרו לעריכה ולפיתוח, כיום תוכלו לקבל את כל חומר הצילום גם בצורה דיגיטלית על דיסק און קי או במשלוח במייל.

בלוקים מעץ לאירועים

צלם בלוקים לאירועים זו אטרקציה מדהימה ויוקרתית שמספקת מזכרת מיוחדת, יפה ומושקעת עבור האורחים שלכם.
מדובר בבלוקים העשויים מעץ ועליהם מודבקת תמונה איכותית שצולמה על ידי צלם מקצועי במהלך האירוע.

ניתן להניח את הבלוקים בסלון, בחדר השינה, במשרד או בכל מקום שתראו לנכון ותהיה לכם מזכרת נצחית מהאירוע. צלם בלוקים לאירועים מתמקד בכם (המשפחה הקרובה), באורחים, בחברים ובשאר בני המשפחה ומשכפל את התמונות והבלוקים לפי כמות המצטלמים, כך שלכל אחד תהיה מזכרת אישית ומקורית מהאירוע בסוף הערב.

מצלמת רחפן לאירועים

אחד הטרנדים החדשים והמובילים בעולם היום הוא צילום האירוע שלכם עם רחפן לאירועים.
בעזרת הרחפן ניתן לקבל תמונות מדהימות מזוויות שונות, ייחודיות והרבה יותר מפתיעות, שלא קיימות גם במצלמה המשוכללת ביותר. צילום רחפן לאירועים מאפשר להפיק תמונות דינמיות, תמונות ממוקדות, סרטוני וידאו מהאוויר, ועוד.

צילום מגנטים לאירועים

מגנטים לאירוע זה תמיד מזכרת מדהימה שהאורחים לוקחים הביתה מהאירוע שלכם. בשלב הראשון עוד לפני האירוע, הצלם יעצב יחד אתכם מסגרת ממותגת שתלווה את האירוע שלכם בכל התמונות של האורחים והמשפחה. למשל, מסגרת המתאימה לסגנון ההזמנה שבחרתם לאירוע, מסגרת עם פלטת הצבעים של עיצוב האירוע וכדומה. צלם מגנטים לאירוע מצלם בתחילת האירוע קודם כל את המשפחה הקרובה בד"כ לפני שהאורחים מגיעים ולאחר מכן כשכולם מגיעים מצלם בקבלת הפנים את החברים הקרובים ואת שאר האורחים ואז מתחיל להכין את המגנטים עם המסגרות ועורך את התמונות. כל התמונות ישוכפלו כמספר המצטלמים כך שכל אחד יקבל מזכרת ייחודית מהאירוע לביתו. כל המגנטים יחכו לאיסוף על עמדה ייצוגית ומסודרת לאורחים, שהופכת לאטרקציה לאירוע בפני עצמה.
בבחירת צלם מגנטים לאירוע שלכם וכדי לקבל תוצאה איכותית, חשוב לוודא שעושים שימוש בציוד איכותי, מדפסת תרמית והכי חשוב שיש ציור רזרבי לכל תקלה.

עמדת צילום סלפי

עמדה בסגנון עכשווי המאפשרת לאורחים שלכם לצאת עם מזכרת מהאירוע שלכם הביתה. מדובר בעמדה שהיא אטרקציה בפני עצמה ובה האורחים יכולים להצטלם יחד או לבד ולקבל את התמונה במקום. בנוסף, לעיתים יש אפשרות שכל אורח יקבל QR Code לפלאפון עם התמונות ובו יוכלו לצפות ולהוריד. קיימות מגוון עמדות צילום סלפי לבחירה לאירוע שלכם, כמו לדוגמא: מראת צילום סלפי, עמדת צילום רטרו, תא צילום, עמדת צילום 360 ועוד ועוד.
בסמפל אטרקציות תוכלו למצוא גם עמדות צילום מיוחדת נוספות כמו למשל:
כרכרת צילום מעוצבת לאירוע מושקע במיוחד.

טיפים לבחירת צלם לאירועים

  1. שימו לב לסגנון הצילום: כדי להקל עליכם ולמקד את החיפוש אנחנו ממליצים לבחור את סגנון הצילום האהוב עליכם – קלאסי, וינטג', טרנדי, צילומי אוויר מרחפן, צילומי סטילס ועוד.
    לאחר שבחרתם את סגנון הצילום יהיה לכם קל יותר למצוא צלמים מומחים בסגנון הצילום הנבחר.
  2. בקשו לראות תיק עבודות: כך תוכלו לראות איך אנשים אחרים הצטלמו, להתרשם מהצלם ומאיכות העבודה וכך לוודא כי הסגנון תואם לחזון ולדרישות לאירוע שלכם.
  3. חפשו חוות דעת: חפשו ביקורות ברשתות ובמדיה על הצלם, כמו גם המלצות של לקוחות קודמים. הפעולה הזו תחסוך לכם כאב ראש ותעזור לכם לבחור צלם שמעבר לאיכות התמונות והסגנון, גם יעניק לכם שירות מקצועי ואמין.
5/5 - (1 vote)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות