המדריך להצעת נישואין

להזמנות ופרטים

טבעת

אתה מסתכל על האישה שאיתה אתה קם בבוקר כבר לא מעט שנים ויודע: היא האישה שאיתה אתה רוצה לחיות? כל החברים שלך לאחרונה שולפים טבעות ומציעים נישואין לנשים שלהן? אם כך, ברור מדוע גם אתה מתחיל לחשוב על אטרקציות שונות להצעת נישואין. חשוב שתבין: אין ספק שהצעת הנישואין היא חלק בלתי נפרד מהחגיגה כולה ולכן, אם אתה יכול לעשות את זה בצורה יפה ולשלב אטרקציה כזאת או אחרת, למה שלא תעשה את זה? רעיונות מקוריים יכולים להיות: הצעת נישואין במהלך שייט או הצעת נישואין במהלך צניחה חופשי. אתה יכול בכלל לדמיין את ההתרגשות של החברה שלך אם תשלח אותה לצניחה חופשית ותוך כדי היא תראה שלט ענק "תתחתני איתי"?! 

איך לבחור את הטבעת? 

אין ספק שעוד נקודה שאתה חייב לתת עליה את הדעת, זו השאלה איך לבחור את הטבעת. עוד לפני שנדבר על טבעות נישואין, צריך כמובן לבחור את הטבעת שאיתה תבקש את ידה של אהובתך, כלומר, את טבעת האירוסין. לא קל לענות על השאלה איך באמת בוחרים טבעת, כי האמת היא, שצריך לבדוק כמה פרטים. ראשית, האם אתה יודע מה צריך להיות הגודל של הטבעת? ושנית, האם אתה יודע איזה סגנון של טבעת יימצא חן יותר בעיני האישה שאתה אוהב? לא תמיד הטבעת הכי יקרה היא הבחירה הנכונה, כי יש גם מקרים שבהם טבעת קצת יותר זולה יכולה לעשות את העבודה. מה שחשוב זה לשים לב לפרטים, לעיצוב, לגודל וגם לשאלה האם אתה רוצה לקנות טבעת עם יהלום או לא. 

למה חשוב להחליט על תקציב להצעת הנישואין? 

הצעת נישואין בימינו כוללת בדרך כלל הוצאה כלכלית לא קטנה. אתה צריך לשלם על האטרקציה שתשלב בכל החגיגה הזאת, על הטבעת וגם על השמפניה שבוודאי תרצה לפתוח עם אשתך לעתיד אחרי שהיא תגיד לך "כן". לכן חשוב שתחליט מראש על התקציב, כי מה פתאום שתיכנס להוצאה כלכלית יותר מידי גדולה? זה נכון שאתה רוצה לשמח ולהתחיל את החיים המשותפים עם אהובתך ברגל ימין, אך זה לא אומר שאתה צריך להיכנס בשל כך לחובות. אתה יכול להיות בטוח שאם יהיה לך תקציב ברור וידוע מראש לא תחרוג ולא תשלם יותר מידי על כל הפרטים שירכיבו את הצעת הנישואין שאתה מתכנן. אל תדחה את הדברים עוד ועוד, כי עמוק בפנים אתה יודעשאהובתך כבר מחכה לכך. 

חזרה לדף הבית – סמפל אטרקציות לאירועים

5/5 - (1 vote)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות