כללי הזהב לבחירת הקייטרינג המושלם

להזמנות ופרטים

קייטרינג

כאשר אנו מתבקשים לנסות ולבחור חברת קייטרינג מתאימה לאירוע שעל הפרק כדאי לחשוב היטב מבעוד מועד על מספר אלמנטים מרכזיים חשובים והבחירה אינה בהכרח קלה במרבית המקרים וזאת מכמה סיבות עיקריות:

ראשית יש צורך להתחשב במגוון רחב של אנשים שמגיעים מעדות שונות ואשר הינם בעלי טעמים אחרים באוכל. יש צורך לבדוק כשרות, לארגן סוגי מנות מזון שונים, לדאוג לנשנושים, למנות ראשונות, עיקריות ואחרונות, למשקאות מתאימים וכו' ומעל לכל, יש צורך לוודא שהאוכל הינו טעים ומוגש בצורה אסתטית. הקושי של חלק מחברות הקייטרינג מתבטא גם בצורך להאכיל כמות של אנשים בו זמנית, ולדאוג שהכול יתנהל כשורה.

פרמטרים אלו ואחרים נוספים מומלץ לבדוק היטב טרם בוחרים את החברה אשר תעניק שירותי קייטרינג באירוע שלכם. במקרים מסוימים כדאי גם שמספר אנשים יבדקו את טיב השירות ושאחד מהם יהיה בעל ניסיון קולינארי.

אז מה חשוב לדעת ולבדוק במיוחד?

אין להתפשר על איכות. מומלץ למארגני האירוע לקבל המלצות על מספר חברות קייטרינג מובילות מחברים שסומכים על דעתם. ניתן לקבל מידע אינפורמטיבי והמלצות כאלו ואחרות גם דרך רשת האינטרנט.

ישנה חשיבות גדולה למוניטין של החברה ונושא זה חייב להיבדק כבר לפני השיחה הראשונה. לרוב, מארגנים שיחה טלפונית עם כמה חברות קייטרינג ולאחריה עורכים פגישות עם הגורם הרלוונטי. במהלך הפגישה אפשר לשאול את השאלות החשובות אשר עומדות על הפרק. כאן גם המקום לבדוק לעומק את התפריט המוצע ואת כל האפשרויות מסביב. חשוב כמובן לשאול על נושא הכשרות, על תשתיות החברה, הדרך בה מתכוונים לנהל את  האירוע וכו'.

קיימת חשיבות מרכזית גם למיקום החברה ולאזורי השירות שאליהם היא מגיעה. לא מומלץ לשכור שירותיה  של חברת קייטרינג מרוחקת מאתר האירוע. חשוב גם להתאים את סוג ההתמחות של החברה כך למשל לבחון אם מדובר בחברה שמתמחה במתן שירותי קייטרינג חלבי, בשרי, צמחוני או טבעוני וכו'. עיתוי האירוע חשוב אף הוא אם הוא עתיד להתקיים בערב או בצהריים ואת מידת המוכנות והציוד של החברה למתן שירות בזמנים אלו.

ומה לגבי טעימות?

ישנן חברות קייטרינג רבות אשר נוהגות להזמין לקוחות מתעניינים לערבי טעימות וכדאי כמובן להגיע אליהם. חלקן עושת זאת בעת אירוע אחר שהן מפיקות ואחרות בערבים מיוחדים אליהם מזמינים מספר בעלי אירועים מתוכננים. במסגרת הערב מתקיימות שיחות עם השף האחראי שמסביר על  סוגי המנות המוגשות כך, ניתן לבדוק בצורה בלתי אמצעית את המגוון ואת האסתטיות של המנות ולבחור מתוכו מנות מועדפות.

כדאי לוודא שהחברה מסוגלת לספק את סוגי כל המנות הנדרשות והדבר חשוב בייחוד כאשר מדובר על אירועים רבי משתתפים. כמו כן יש לוודא כי החברה מכינה מנות רזרביות למקרה הצורך. חברת קייטרינג מקצועית וטובה היא חברה בעלת תשתית מסודרת שיש ברשותה את כל הציוד הנדרש וצוות מנהלים ועובדים מנוסים. אם  האירוע נערך בטבע יש לוודא שיש ברשותה ציוד מתאים כולל גם גנראטורים להפקת אירוע כזה. יש לוודא שהיא מתכוונת להציב מנהל אירוע שידאג שכל המנות תצאנה בזמן, שהמלצרים יטפלו באורחים, שתקלות בלתי צפויות תטופלנה במיידית וכיוצא בזה. במקרים רבים, ניתן גם לבקר במטבחי הקייטרינג ולבדוק את רמת ההיגיינה שם.

מעל לכל חשוב לזכור, כי לאוכל המוצע באירוע שלנו ישנה חשיבות עליונה רבה במחוזותינו ומרבית האורחים שלכם ייהנו הרבה יותר מאירוע הקייטרינג המוצע על ידכם הוא טעים ומוגש ברמה גבוהה.

חזרה לדף הבית – סמפל אטרקציות לאירועים

5/5 - (1 vote)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות