בר קינוחים לבר מצווה – האירוע הכי מתוק שיש

להזמנות ופרטים

בר המצווה הוא אירוע מרכזי בחייו של כל נער מתבגר, וגם בעל עומס רגשי גבוה. העומס בא לידי ביטוח לא רק אצל הנער החוגג, אלא גם אצל משפחתו.

על כן האירוע מתאפיין בהתארגנות רבה הצריכה להשתלב בתוך הלמידה לתורה, העליה לתורה, והמעמד הגבוה של קריאה בבית הכנסת מול המתפללים.

כל זאת ועוד, עוד לפני האירוע עצמו שמתאפיין בארגון אירוע כמו בכל אירוע משפחתי אחר. קייטרינג איכותי, עיצוב אולם, הזמנת האורחים, המוזיקה וכמובן הביגוד וכל שאר האטרקציות.

אחד האלמנטים היותר מתוקים וכיפיים בבר המצווה הוא בר קינוחים. בר קינוחים לבר מצווה איכותי, מתוק במיוחד וחגיגי יהפוך את האירוע שלכם להרבה יותר שמח. איך מתארגנים על בר כזה? מיד תדעו את הכל.

3 דברים מרכזיים שיש לשים לב אליהם כשמארגנים בר מצווה

לא אחת כשאנחנו מארגנים בר מצווה יש סעיפים שאנחנו לא תמיד שמים לב אליהם. אך אם נעמוד בצעדים אלו, נוכל להפיק אירוע מסודר, מאורגן, וגם רגוע.

  • מי באמת בעל השמחה

לא אחת משפחת החוגג כל כך נלהבת מהאירוע עד שקצת שוכחים את חתן בר המצווה. אנחנו יודעים שזה נעשה מאהבה, וגם נעשה מתוך רצון נהדר להפוך את האירוע למושלם. ואכן, מדובר באירוע לכל המשפחה שלכל אחד ואחת יש בו חלק מהותי. אך חשוב לזכור לשאול את חתן בר המצווה לפני שסוגרים את כל אלמנטים שבאירוע.

האם העיצוב מוצא חן בעיניו? האם האוכל לטעמו? האם המוזיקה היא כפי שהוא וחבריו אוהבים? מה הן האטרקציות שהיה רוצה באירוע שלו, מי היה רוצה שיגיע ומי לא, ועוד.

כיום יש מגוון רחב של סגנונות וארקציות לאירועים, ואפשר לבחור אירועים בסגנונות נהדרים הרלוונטיים לכל חוגג ולכל רעיון וסגנון. אם אינכם בטוחים הראו לחוגג סגנונות של אירועים ושתפו אותו בצעדי תכנון האירוע. זה לא רק יהפוך את ההתרגשות שלו לטובה יותר אלא גם יתן לו זיכרון מהותי של תכנון האירוע יחד עם המשפחה. והכל בעצם יהווה חווייה מאושרת וייחודית.

  • כאן חוגגים בכיף, אבל איפה באמת?

כשאתם בוחרים מקום לבר המצווה זה אכן תלוי בכמה פרמטרים שיש לחשוב עליהם. על האולם להיות קרוב לבית הכנסת למען המבוגרים יותר במשפחה. האם האולם יהיה סגור, או פתוח? אם אתם חוגגים בגן אירועים האם תהיה קבלת פנים פתוחה וחגיגה באולם?

יש גם לקחת לתשומת הלב שחבריו של הילד יגיעו ללא ההורים ועל כן יש לארגן גם הסעה בטיחותית ומסודרת. החלק של בר המצווה הקשור לחוגג ולחבריו הוא נטו חגיגה לילדים, ההורים כבר לא מגיעים לאירוע.

  • ועכשיו כולם רוקדים

בבחירת המוזיקה הילד חייב להיות מעורב. המוזיקה קובעת את סגנון האירוע, ואל תשכחו שזה עדיין אירוע לילדים. אם פיצלתם את האירוע לאירוע לגדולים בלבד, ואירוע לילדים בלבד, אז כמובן שרשימת המוזיקה תהיה מעודכנת מראש. אם זהו אירוע מעורב דאגו שהתקליטן ידע איך לשלב את הסגנונות בהתאם לשלבי האירוע.

בר מתוקים לאירועים, החלק הכי מתוק שכולם אוהבים

זה לא החלק העיקרי באירוע, אבל בר קינוחים לבר מצווה הוא אחד האלמנטים הכי כיפיים שיכולים להשתלב נהדר גם בריקודים. וגם בהעלאת המורל ומצב הרוח.

כולם יודעים שמתוק תמיד מעלה את מצב הרוח, וגם מקפיץ את כולם. קינוחים עושים זאת בצורה פי כמה איכותית, אז אם האוכל איכותי ומפנק ויש גם בר קינוחים איכותי יש לנו בכלל שילוב מנצח. יחד עם המוזיקה והסוכר המקפיץ שכמובן כדאי לתת אותו בכמויות רלוונטיות, נוכל להפיק אירוע מנצח.

ואל תשכחו שבעליה לתורה בד"כ אין כלל קינוחים או כיבוד. כך שיש מקום לתת באירוע עצמו כיבוד איכותי, כמו קינוחים מתוקים ואיכותיים. וכמובן קייטרינג איכותי שהולך לנצח על כל האופרציה המופלאה הזאת.

שולחן מתוקים, מה הוא כולל?

כשאנחנו מזמינים בר מתוקים או דוכן קינוחים לבר מצווה אנחנו מצפים לשולחן מתוקים שלא רק עשיר בקינוחים איכותיים.

בעבר שולחן מתוקים היה דבר צנוע ופשוט, אך כיום לא כך הדבר. כיום שולחנות מתוקים כוללים (בין היתר): מפל שוקולד עשיר לצד פירות חתוכים ועוד מתוקים כמו למשל מרשמלו, שאפשר לטבול בשוקולד איכותי ומתוק. על בר המתוקים יש גם עוגות במגוון של טעמים, צורות, צבעים וסגנונות, עוגיות קאפקייקס, שיפודי שוקולד, קינוחי כוסות, סוכריות גומי צבעוניות בכל צורה וסגנון ועוד מגוון של ממתקים שאפילו צ'רלי בממלכת השוקולד עוד לא ראה.

כאן מעצבים שולחן מתוק במיוחד

ככל שמדובר בעיצוב שולחן מתוקים, מומלץ לעשות זאת בעזרת חברה מקצועית המתמחה בהכנת שולחן מתוקים, ובעיצוב השולחן.

עיצוב שולחן מתוקים הוא דבר המצריך השקעה, נסיון, ידע כישרון והמון יצירתיות. יכול מאד להיות שיש לכם את זה, חלילה לא אומרים שלא. אבל על מנת שאתם תוכלו להתעסק בארגון בר המצווה ושאר המטלות, תנו למקצוענים לעצב לכם ולארגן לכם שולחן מתוק לבר המצווה. שולחן שיעשה לכם טוב בלב, ובבלוטות הטעם.

עיצוב השולחן יכול להקבע על האם השולחן יהיה אחד ענק, או כמה שולחנות קטנים. האם יכלול רק עוגות או מפלי שוקולד ופירות, או גם סגנונות אחרים של ממתקים. ולמעשה, יש 'תבניות' גם בתחום הזה. כך שתוכלו לבחור מתוך מגוון של סגנונות וגם לשלב בין שולחן לשולחן כך שיתאים לכל החוגגים כולם.

חברה מקצועית איכותית ובעלת נסיון וותק תעשה הכל כדי שיהיה לכם אירוע טעים, מתוק במיוחד ושמח. בדיוק כמו שמגיע לכם שיהיה.

דרג

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות