רעיונות לבר מתוקים

להזמנות ופרטים

ממתקים

מסיבת בר המצווה מתקרבת או שאולי זה יום הולדת מיוחד, ואתם מחפשים אטרקציה מרהיבה שתדהים את כל האורחים. אז אחרי שכבר דיברתם עם הצלם, הזמנתם אולם מפואר והלכתם לתופרת כדי למדוד את הבגדים החגיגיים, כדאי לחשוב קצת איך להלהיב את האורחים שלכם. אחד הרעיונות המקוריים והיצירתיים יותר הוא בר מתוקים.

מדוע דווקא בר מתוקים?

מסיבה היא הזדמנות פז לחרוג מן השגרה ולהכניס קצת מתוק לפה. בר מתוקים מעוצב כולל מגוון רחב של ממתקים  שוקולדים, סוכריות, מסטיקים ועוד.
כל אוהבי המתוק יכולים לשבור את הדיאטה שלהם ליום אחד בלבד וליהנות משלל ממתקים צבעוניים. בר המתוקים מתאים במיוחד לאירועי צעירים כמו בר מצווה או ימי הולדת לקטנים.
שכן, מי מהילדים אינו אוהב לאכול ממתקים?

רעיונות לבר מתוקים לבר מצווה

מסיבת בר מצווה היא אירוע מיוחד הדורש התייחסות רצינית בכל, גם בעיצוב של בר המתוקים שלכם. אלה כמה רעיונות לבר מתוקים לבר מצווה שכדאי להביא בחשבון:

  • בר כדורגל – אז איזו קבוצה אוהד הילד שלכם? מכבי חיפה? מכבי תל אביב או אולי הפועל באר שבע? כדאי לעצב את בר המתוקים בסימן הקבוצה האהובה עליו, וכמובן לא לשכוח להוסיף סממנים שונים של כדורגל.
  • מגש גדול ומעוצב בסוכריות צבעוניות – זהו מגש מרהיב שאיש לא יכול לפספס. ניתן ליצור בזכות הסוכריות הצבעוניות כיתובים שונים כמו "13", "מזל טוב" ועוד.
  • בר מתוקים בסימן דמות אהובה – זה יכול להיות שחקן כדורסל או כדורגל, גיבור על או כל מפורסם אחר שכבש את לבו של הילד. אחרי הכול, מדובר באירוע של פעם בחיים.
  • בר בעיצוב יוקרתי – בר ממתקים זה מיועד לחוגגים הרציניים שאוהבים מסיבות סולידיות בדומה למפגשים בחברות הייטק. ניתן לשלב בבר מתוקים שכזה צבעים כמו שחור, זהב ולבן.

רעיונות לבר מתוקים ליום הולדת

רעיונות לבר מתוקים ליום הולדת אינם חסרים. כי לבר מתוקים בסגנון חופשי יכולים להיות רעיונות רבים. אם, למשל, מדובר בבר מתוקים לילדה שחוגגת 7 שנים, אפשר לעצב אותו בסימן חד קרן או נסיכות דיסני. מנגד, אם חוגגים יום הולדת לילד בן ה-6, אפשר לשלב עיצובים של מכוניות מרוץ, גיבורי על ועוד. קיימים גם קונספטים משותפים כמו בעלי חיים.

לא רק בר מתוקים

כשחוגגים בר מצווה או יום הולדת, ניתן לשלב לא רק בר מתוקים, אלא מגוון רחב של אטרקציות מרהיבות. אחת מבין האטרקציות האלה היא שולחנות משחק. שולחנות אלה מגיעים בסוגים שונים – ביליארד, כדורגל, הוקי אוויר ועוד. ניתן לערוך טורנירים מהנים ונושאי פרסים. מעבר לכך, לפני החגיגה באולם הגדול, אפשר לארגן הפתעות ופעילויות מרהיבות לילדים: טיולי רכיבה על סוסים, ירי חץ וקשת, תחרויות ריצה, משחקי כדורגל ועוד מגוון רחב של הפתעות. לאחר הפעילויות האלה, ניתן לקיים אירוע באולם גדול ולקנח אותו בבר ממתקים וקינוחים טעימים.

5/5 - (1 vote)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות