קוקטיילים מתוקים ומיוחדים

להזמנות ופרטים

קוקטיילים

בשנים האחרונות קוקטיילים (שהיו מקובלים ומאוד פופולריים עד שנות התשעים) חוזרים ותופסים תאוצה באירועים רבים, בישראל נפתחו ברים ומסעדות רבות, שמכינים קוקטיילים מיוחדים ואיכותיים, אבל לא חייבים ללכת למסעדה או להזמין בר אקטיבי לאירוע בשביל ליהנות מקוקטייל טעים. אפשר לעשות זאת לגמרי בקלות בבית. 

אחד הדברים הנהדרים שאפשר לעשות עם אלכוהול הוא לשלב אותו עם אוכל מתוק וליצור קוקטיילים מקוריים לאירוח בקלי קלות, וכך לגרום לאורחים שלכם להרגיש מיוחדים במסיבות בבית, ימי הולדת וחגים וגם כמובן לתת שואו ולהנות בעצמכם בזמן שאתם מארחים בהכנת קוקטיילים, ממש כמו מקצוענים, קבלו 6 מתכונים מתוקים וקלים להכנת קוקטיילים משובחים לאירוח ומסיבות:

קוקטייל סלט פירות

  • בוחרים פירות טעימים ומתוקים
  • חותכים כמות שתספיק לכל אורח בחצי כוס שמפניה
  • ממלאים עד הסוף בלימונצ'לו, כמה פשוט ככה טעים!

קוקטייל פירותי אקזוטי

  • מוזגים בתוך הבלנדר/שייקר עם קרח או בלי:
  • ליקר פסיפלורה
  • וודקה ואן-גוך דובדבנים שחורים (כמות לפי הטעם).

קוקטייל שמנת

  • מוזגים לשייקר עם קרח:
  • שמנת 38%
  • וודקה ואן-גוך קרמל
  • וודקה ואן-גוך דאבל אספרסו,
  • מומלץ להגיש עם פרלינים או כל סוג של שוקולד אחר שאוהבים.

קוקטייל סופלה:

  • מוזגים לתוך בלנדר או שייקר:
  • ליקר שוקולד חלב
  • ליקר קפה מריר
  • מוזגים על סופלה חם, ומפזרים קוקוס טחון.

קוקטייל גרניטה קמפרי ולימונצ'לו:

  • "מתכון גרניטה"…

קוקטייל קינוח מריר:

  • גלידה איכותית בטעם (חלבי) שאוהבים
  • מוזגים על הגלידה ליקר שוקולד מריר,
  • קל, מהיר וטעים, מושלם לסוף הארוחה.

קוקטיילים

סדנת קוקטיילים לכל אירוע חברתי

סדנאות קוקטיילים מתאימות למי שרוצה לחבר בין כל הגילאים בימי הולדת, מסיבות רווקות, ימי גיבוש עובדים, אירוע עיסקי ועוד, האלכוהול משחרר ומניע את כולם להשתתף יחד, לצחוק, לרקוד וגם ללמוד טיפים על אלכוהול ואירוח ביתי ועל הדרך ולזכות בפרסים.

בין אם אתם אנשים יצירתיים יותר או יצירתיים פחות סדנת הקוקטיילים תפתח את הראש שלכם לרעיונות חדשים שאנחנו נביא לכם או כאלה שכבר יתבשלו תוך כדי המסיבה וגם אחריה, יצירתיות תמיד מעלה את רף ההנאה בכל פן אפשרי בחיינו, תוכלנו להשתמש בטיפים לאירוח הבא שלכם לגמרי בעצמכם וגם להציע רעיונות מקוריים לחברים שמעוניינים לארח בביתם מסיבה יוצאת דופן. סדנת קוקטיילים מהדקת את הקשר בין החברים בדרך מקורית ומרעננת, אלכוהול הרי ידוע כמקרב לבבות אבל הנקודה היא לשים לב איך להפוך את החגיגה ליותר מרק לשתות אלכוהול, סדנת הקוקטיילים לוקחת את כל האלמנטים שמחברים בין חברים בצורה המשעשעת ביותר עם משחקים, שאלונים וסיפורים, דרך הומור, כך החברות והגיבוש הופך למרכז העניין ואין יותר משמח מלחגוג מאוחדים במטרה אחת – פשוט ליהנות ולייצר זיכרון בלתי נשכח מלא בטעמים.

סיפורים אייקונים על קוקטיילים

כאשר אנחנו מארחים עם אלכוהול האירוח יכול להפוך להרבה יותר מרתק מאחר וגם מאחורי אלכוהול ישנם סיפורים מרתקים, מרחבי העולם או סיפורים פרטיים שלכם, וכפי שאלכוהול משחרר את האווירה, סיפורים מהדקים חברויות, שניהם ביחד זה שילוב מנצח, אספנו בשבילכם כמה סיפורים מרתקים מכמה קוקטיילים פופולריים ונצחיים, שתמיד כיף לקבל וגם להכין:

  • לונג איילנד אייס טי – וודקה, ג 'ין, טקילה, רום, טריפל סק, סאוור, וקולה; אלה הם המרכיבים המרכיבים את התה לונג איילנד, למרות שהשילוב החזק והקטלני הזה נשמע כאילו שהומצא על-ידי סטודנטים במסיבת אחווה, בתור אתגר שתייה, הוא הומצא למעשה על ידי ברמן בשם רוסבוד בוט,  למרבה הפלא, הקוקטייל באמת הומצא למעשה בלונג איילנד, בשנת 1976. אחת הסיבות לפופולריות של המשקה, מלבד העוצמה שלו, היא העובדה שהוא יורד בקלות בגרון יחסית למרות האלכוהול הרציני ורב שבתוכו.

  • קוסמופוליטן – כאשר מישהו מזמין תה לונג איילנד, אין ספק מה המטרה הסופית שלהם: להשתכר. לעומת זאת, הקוסמו, הוא סיפור אחר לגמרי. זה קוקטייל שכנראה בזכות השתתפותו הרבה בסדרה סקס והעיר הגדולה, מביא איתו משהו שונה לשולחן, משהו סקסי. זה פירותי, בהחלט נשי, אבל עדיין די חזק. בקוקטייל יש וודקה, מיץ חמוציות, מיץ לימון טרי וטריפל-סק. כל זה משוקשק בשייקר עם קרח  מזועזעת עד שמתקרר, מוגש עם קליפת תפוז בכוס מרטיני. זה גם שונה מן התה אינג לונג איילנד כי אף אחד לא בטוח במאה אחוז מהיכן מוצאו, עטוף מעט במיסתורן סקסי כמו שהוא נראה, האם המשקה נולד במסבאה הומוסקסואלית במסצ'וסטס? האם מקורו בסאות ביץ' או במנהטן? אף אחד לא באמת יודע וזה גם הקסם שלו.

  • קוקטייל מנהטן – הסיפור הידוע על קוקטייל המנהטן מספר על המצאתו בשלהי שנות ה-70 במועדון בניו-יורק, הגרסה הזו מספרת שהוא הומצא על-ידי איאן מרשל בארוחת ערב שהנחתה ג'ני ג'רום אמו של צ'רצ'יל וינסטון, הערב היה כה מוצלח שהמשקה התגלגל משם והתפרסם, גרסה אחרת מספרת שאמו של צ'רצ'יל הייתה אז בכלל בהריון והסיפור בדיה, וגרסה שלישית היא שהסיפור הומצא בבר בברודווי ליד רחוב יוסטון בשנות ה-60. תאמינו לאיזה גרסה שתבחרו, אבל להתעלם לא תוכלו כיוון שהמשקה האופנתי הזה הפך לאחד הקוקטיילים הידועים בכל העולם לדורי דורות.

  • מוחיטו – המוחיטו עשוי רום, סוכר, מיץ לימון וסודה. המרכיבים פשוטים, ואין שום ספק שזה קוקטייל שהמציאו בקובה. למעשה, זה עשוי להסביר את הפופולריות של הקוקטייל הזה במקומות כמו דרום פלורידה. זה גם משקה שהיה פופולרי מבחינה היסטורית בקרב המלחים. רבים מניחים כי ההדרים במוחיטו עזרו להילחם במחלת הצפדינה.

  • קירוייל – הקיר הוא אפריטיף צרפתי עשוי קרם דה קסיס (ליקר עשוי דומדמניות שחורות), שבמקור מגיע עם יין לבן יבש כמו שרדונה, ואפשר להגיש גם עם יין לבן מבעבע ייבש. המשקה נקרא על שמו של פליקס קיר, שהיה ראש עיריית דיז'ון, בצרפת מאמצע שנות הארבעים ועד סוף שנות השישים. קיר לא המציא את המשקה, אבל הוא היה מעריץ ענקי שלו וכשהיה מארח אנשים הוא היה מציע תמיד את הקוקטייל הזה וכך הקוקטייל החל לשאת את שמו.
    מתכננים סדנת קוקטיילים באירוע שלכם ? צרו קשר ונגיע לעשות שמח…. גם אצלכם.

 

חזרה לדף הבית – סמפל אטרקציות לאירועים

קוקטיילים מתוקים – שאלות ותשובות

איך מכינים קוקטיילים מתוקים?

קוקטיילים מתוקים ניתן להכין בכמה דרכים, שילוב של ליקרים מתוקים או שילוב עם אוכל מתוק כדי ליצור קוקטייל מתוק שיגרום לאורחים שלכם להרגיש מיוחדים במסיבה שלכם. הכנסו למתכונים.

ממה מורכב קוקטייל מתוק?

אפשר לשלב לא מעט מרכיבים, החל מפירות, קינוחים מתוקים, ליקרים, וודקה בטעמים מתוקים ועוד. מתכונים מיוחדים בפנים.

כמה מתכונים של קוקטיילים מתוקים יש?

יש מאות מתכונים לקוקטיילים מתוקים, באתר שלנו בחרנו את הטובים ביותר לטעמנו. אם תרצו ללמוד איך מכינים קוקטייל מתוק אפשר ללמוד בסדנה שאנו מציעים.

אני רוצה אטרקציה לאירוע שלי, איך יוצרים קשר?

הכנסו לאתר, השאירו לנו פרטים והצוות המקצועי שלנו יחזור אליכם בהקדם. אפשר לבחור מתוך עשרות אטרקציות שאנו מציעים.

5/5 - (2 votes)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות