תכנון חתונה באביב – כל השלבים

להזמנות ופרטים

עונת האביב תכף כאן ועבור מי שמתחתן – אין כמו עונה זו כדי לחגוג את היום הגדול בחיים! כיום, רבים בישראל בוחרים להתחתן באביב בעיקר בשל מזג האוויר הנעים והנוח שקיים בעונה זאת. מלבד מזג האוויר הטוב: בעונה הנעימה הכל בהיר ופורח – לכן כיף לתכנן חתונה בטבע/ באולם אירועים, או בגן אירועים מעוצב. 

מי שירצה לבחור מיקום בארץ שבו האביב מורגש בעוצמתו, יוכל להתחתן בתוך אולם אירועים בשרון תוך שילוב בין חופה המתקיימת במרחב חיצוני ומסיבה שמתקיימת בתוך אולם אירועים ממוזג. אבל מלבד בחירת הלוקיישן הכי מתאים – כיצד אפשר לתכנן חתונה בצורה נכונה? הנה מספר פעולות שכדאי לבצע: 

תכנון נכון של החתונה

תכננו את החתונה בצורה נכונה: בחרו יום ותאריך נוחים למרבית המזומנים ע"י בחירת יום בשבוע (כמו חמישי או שישי צהריים), בימים אלה קל יותר לחגוג ללא לחץ, עד השעות המאורחות של הערב או של היום (באירוע צהריים). נסו לתכנן חתונה לקראת סף השבוע כך שאחוז האורחים שיגיעו לאירוע יהיה גבוה יותר. מומלץ לתכנן תקציב לאירוע ולקחת בחשבון את כל מה שדרוש לנושא ההפקה, החל מתשלום המנות שיוגשו לאורחים, עד לעיצוב האולם, בחירת אטרקציות לאירועים, הקמת בר משקאות עם אלכוהול, תשלום על עיצוב שמלה וביגוד לחתן ושאר אטרקציות שדרושות לחתונה. פעלו בהתאם לתקציב שלכם

בחירת קונספט שיוביל אל האירוע

בעונת האביב קל יותר לבחור קונספט שיוביל את האירוע. בעונה זאת אפשר לקיים אירוע בסימן קייצי עם דוכנים מדליקים כמו: דוכן וופל בלגי, עגלת גלידות, עמדת צמר גפן מתוק, מכונת ברד מרעננת, דוכן עם פופקורן, עמדת שייקים מרעננת וכדומה. תוספת של דוכנים מיוחדים לאירוע תיצור עניין רב והתלהבות בקרב המוזמנים. 

הכינו בין היתר עמדת ריענון עם מניפות ומגבונים לחים עבור המוזמנים (בימים חמים), ושלבו (במיוחד באירועי הקיץ) עמדת פול מון, שכוללות ציורי פנים זוהרים, תאורת ניאון מיוחדת, מאפרות וציור גוף מדליק לאירועים שייצור זיכרונות מדהימים. 

בחירת דיל לחתונה

לעיתים קל יותר וזול יותר, לארגן אירוע באמצעות בחירת חבילת אטרקציות למתחתנים. בכך אפשר להפוך את החתונה לאטרקטיבית במיוחד. מומלץ להיעזר ולהתייעץ עם חברת הפקות המציעה מבצעים מיוחדים עבור האירוע, ועדיף חברה עם ניסיון רב, שיש לה מגוון אטרקציות מיוחדות ויוצאות דופן,
לדוגמא: סלואו בשילוב עשן כבד, זיקוקים קרים, יער בלונים או נוצות, סלואו פרחים, אותיות ענק, בלונים מתפוצצים, בועות סבון, כובעי בלונים, קונפטי וכדומה.
בכך תוכלו להנות מדיל מדליק לאירוע מעניין והרבה יותר מיוחד.
לסיכום חשוב לזכור שלרוב מומלץ לבחור בחבילות אטרקציות לאירוע, בהתאם לגודל החתונה שלכם ולכמות האורחים.

עיצוב מקום האירוע

בעונת האביב רבים בוחרים לקיים אירוע בטבע או במקום חיצוני. במקרים כאלה חשוב לשים דגש על העיצוב הטבעי במקום, בתוספת אלמנטים חגיגיים. בכך אפשר לארגן חתונה מלאת בלונים, פרחים, שולחנות ארוכים חגיגיים וצבעוניים, מנורות פשוטות שתלויות מעל המרחב בו חוגגים, נרות ושאר קישוטים.
נסו לבדוק כיצד תוכלו לארגן את החתונה שלכם כך שהיא תהיה מיוחדת מעניינת ומלהיבה! 

 

5/5 - (1 vote)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות