אטרקציות מיוחדות לאירוע שלכם

להזמנות ופרטים

בשעה טובה אתם עומדים לחגוג אירוע! לא משנה מה האירוע אתם חייבים לשדרג אותו עם אטרקציות לאירועים
באמצעות אטרקציות לאירועים ניתן לשדרג כל אירוע פשוט ולהפוך אותו לאירוע "וואו" וכדי לעשות את זה אספנו לפניכם רשימה של מספר אטרקציות שיכולות לשדרג לכם את האירוע.

בלוקים מעץ לאירועים

הטרנד שהתחיל אי שם בסוף שנת 2018 שידרג את המגנטים והפך אותם לגדולים יותר, וגם שם אותם על בלוקים מעץ, מדובר במתנה מרהיבה ומדהימה! אין ספק שהבלוקים שינו את אפשרויות המתנה שניתן לתת לאורחים בחתונה או בבר מצווה, הטרנד התחיל וכיום יש המון ספקים שעושים בלוקים מעץ לאירועים, אז איך באמת לדעת לבחור בין מספר ספקים שונים? ניתן למצוא פערים של פי 2 במחיר (בדומה למגנטים) אבל בגלל זה חשוב למצוא בעל מקצוע אמין, מעבר לכך שאתם רוצים בלוקים איכותיים אתם צריכים צילום מקצועי ולא ילד חובבן שיגיע עם מצלמה דיגיטלית לצלם לכם את האירוע.

ההבדל בין בלוקים זולים ליקרים:

  • בדרך כלל בלוק של 10X10 עולה לספק הבלוקים בערך בין 4-6 ש"ח עבור כל בלוק, לכן יש כאלה שיקנו בלוקים יותר זולים ויציעו לכם שירות זול יותר.
  • צילום מקצועי – צלם מנוסה הוא בדרך כלל עוסק מורשה וצריך לשלם מע"מ ולכן המחיר יכול להיות גבוה יותר ב-17% אחוזים, יחד עם זאת עליכם להבין שמדובר בצלם מקצועי כיוון שהוא מכניס יותר כסף מאשר צלם חובבן, וסביר להניח שאיכות הצילום טובה יותר
  • סוג המצלמה – עליכם לחפש ספק שמצלם עם פול פריים בלבד, צילום מקצועי כיום מתבצע רק עם פול פריים.
  • אנשי צוות – המחיר יכול להשתנות לפי מספר אנשי צוות, רצוי באירוע של למעלה מ-100 אנשים לקחת 2 אנשי צוות, אחד שידביק ויסדר את הבלוקים ועוד צלם שיצלם, הרבה פעמיים ספקים של בלוקים ינסו לחסוך עליכם ולתת לכם "חבילה ללא הגבלה של בלוקים" עם איש צוות אחד, שב-3 שעות לא יכול להיות בפועל יותר מ-100 בלוקים.

הקלטת שיר באולפן הקלטות

אחת ההפתעות המרגשות ביותר שניתן לעשות לבר או בת מצווה, או חתונות – מדובר על הקלטת שיר, ניתן להקליט שיר מצחיק, לדוגמא לקחת שיר קיים של שלמה ארצי ולשנות את המילים שלו, ניתן לשלב את השיר עם קליפ מצחיק של בני הזוג (במידה ומדובר בחתונה) או קליפים של הילדות (במידה ומדובר בנושא הקלטת שיר לבת מצווה)

אז כמה זה עולה תכלס?

  • הקלטת שיר באולפן הקלטות יכולה לנוע בין 400-600 ש"ח עבור הקלטת שיר מקצועי.
  • תוספת עבור קליפ אמורה להיות עוד 400-600 ש"ח (תלוי איפה אתם מצלמים) ההצעה שלנו – נסו לעשות את הקליפ לבד
  • אצלנו באולפני גוזלן מיקס תוכלו למצוא הקלטת שיר לבת המצווה החל מ-147 ש"ח בלבד! הכי זול בארץ.

אז איזה אטרקציה הכי מתאימה לכם? האמת? אתם יכולים לסגור את 2 האטרקציות ולצאת מרוצים מ-2 הצדדים, שיהיה בהצלחה!

חזרה לדף הבית – סמפל אטרקציות לאירועים

5/5 - (1 vote)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות