שירי סלואו לחתונה

להזמנות ופרטים

שירי סלואו לחתונה

סוף כל סוף מגיע הרגע הזה בחתונה שכולם ציפו לו: ריקוד הסלואו הרומנטי של בני הזוג. האורות מתעמעמים, המוזיקה הופכת למתונה ושקטה יותר ובני הזוג יוצאים לרחבת הריקודים על מנת להדהים את כולם. המיוחד ברגע הזה הוא שבני הזוג נמצאים כאילו לבדם, מנותקים מהרעש ומכל האורחים הסובבים אותם. הם רוקדים יחדיו את ריקוד הסלואו משל הם נמצאים בביתם הפרטי ולא בחתונה. ואז, השיר נגמר ובני הזוג חוזרים למציאות ורוקדים ושמחים עם כולם.

שירי סלואו לחתונה – מה מומלץ לשים?

שירי הסלואו מתחלקים לסוגים וסגנונות שונים: סלסה, צ'ה צ'ה צ'ה, רומבה ועוד. בכל מקרה, אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון כאשר בוחרים שירי סלואו לחתונה:

  • האם את ובן הזוג שלך מתחברים לשיר – חשוב שיהיה חיבור בינכם לבין השיר. בחרו שיר שאתם אוהבים – מבחינת הקצב, המנגינה ואף המילים. אין טעם לבחור בשיר פופולרי ואהוב על רבים כשאתם רק מחכים עד שהוא יסתיים.
  • הסגנון של השיר – הסגנון מעיד על האווירה שאתם מעוניינים לשדר. אם מדובר בסלואו, סביר להניח שתשדרו אווירה רומנטית. מנגד, אם בחרתם בטנגו או בסגנון קצבי, תוכלו לשדר חושניות ואנרגיה רבה.
  • שיר שהוא רק שלכם – לכל זוג יש שיר האהוב עליו במיוחד. אולי זה השיר שהפגיש אתכם לראשונה או שיר ששניכם התחברתם אליו מן הרגע הראשון. כדאי לשקול לבחור שיר כזה לריקוד החתונה שלכם.
  • קצב השיר – לא מומלץ לבחור שיר מהיר מדיי, כאשר אתם יודעים בוודאות שלא תוכלו לעמוד בקצב שלו, בייחוד כשאת רוקדת עם שמלה מפוארת ונעלי עקב.
  • כמה זמן נמשך השיר – אל תגזימו עם האורך של השיר. האורחים שלכם עלולים לאבד את סבלנותם בסופו של דבר. הסתפקו בשיר שאורך בין 3 ל-4 דקות. אמת, מדובר באירוע שלכם, אך חשוב להתחשב בכלל האורחים שבאים לשמח אתכם.

ואם אנו מעוניינים בהמלצות?

על טעם ועל ריח אין להתווכח, אך אם אתם מעוניינים בכל זאת בכמה המלצות לשירי סלואו לחתונה, אלה כמה מבין השירים המובילים יותר היום:

PERFECT/ ED SHEERAN

WONDERFUL NIGHT/ ERIC CLAPTON

איך אפשר שלא / ג'יין בורדו

האחת שלי / ישי לוי

וכמובן, הרשימה עוד ארוכה. בין אם החלטתם לבחור שיר בעברית או באנגלית, זכרו כי הבחירה שלכם נעשתה בלב שלם וכזוג נשוי.

אז מה עושים לאחר הריקוד?

טוב, אז סיימנו עם ריקוד הסלואו שלכם. האורחים מחאו כפיים ומחו דמעה מעיניהם, אך כעת יש צורך לדאוג להם. יש הפוצחים בריקודים סוערים על הבמה, אחרי הכול הם באו לחתונה כדי לרקוד. ויש כאלה שפונים לשולחן האוכל. את האורחים האלה אי אפשר להאשים. אולי הם חזרו כרגע מיום עבודה מפרך או מסידורים בלתי נגמרים, וכל מה שהם רוצים הוא להתענג קצת על אוכל טוב. ובכן, בשביל זה הזמינו בני הזוג מנות מפנקות.

חזרה לדף הבית – סמפל אטרקציות לאירועים

שווה להאזין לפני שאתם בוחרים:

5/5 - (1 vote)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות