דוכן שווארמה הבחירה המוצלחת לאירוע

להזמנות ופרטים

החוויה הקולינרית היא היום חלק בלתי נפרד מהצלחתו של האירוע שלכם. אי אפשר לקיים חגיגה, בין אם מדובר בבר/בת מצווה, חתונה או ברית/ה ואירועים עסקיים בלי קייטרינג מנצח. עושר גסטרונומי לבחירה והנאת האורחים אשר בוחרים את המטעמים המועדפים עליהם מבין המבחר המסחרר. כיצד תבחרו את הקייטרינג הנכון בשביל האירוע שלכם? מה יכלול התפריט ואיך הפרזנטציה משתלבת כאן?

קייטרינג מנצח בהישג ידכם

ראשית, חפשו קייטרינג מומלץ עם ניסיון מוביל בזירת האירועים. שנית, בדקו מה יש לו להציע לכם מבחינת צוות מקצועי, התאמה קונספטואלית לאירועים שונים, האם הוא כולל דוכני מזון וגם עגלות מזון, האם יש אפשרות לקייטרינג חלבי או בשרי, קינוחי פרווה וכדומה. התייחסו כמובן לטווח העלויות, זמינות הקייטרינג והגיעו לבצע טעימות מקדימות על מנת לבחור את המטעמים שיוגשו בסופו של דבר בתפריט.

חלבי או בשרי? זו השאלה!

כדי להחליט איזה סוג אוכל יוגש באירוע שלכם, צריך להתחשב במספר פרמטרים המשפיעים על החגיגה הקולינרית. למשל, מזג האוויר או מועד האירוע.
באירועי חוף נעים יותר לאכול אוכל נדיב, מחמם ומנחם מתבשילי קדרה ועד פשטידות, מאכלים מהטאבון ומרקים ואילו בקיץ האוכל הקליל והמרענן צובר תאוצה. סלטים צבעוניים, מגשי גבינות, פלטת פירות, טורטיות קלילות ואווריריות ואפילו שולחן שוק. לאירועי בוקר יתאימו יותר מנות קלילות ולאירועי ערב רשמיים סעודה מרכזית עשירה במנות "כבדות". בחרו את המנות בהתאם להחלטה האם זה יהיה אירוע בשרי או חלבי לפי בדיקת האופציות הגסטרונומיות השונות שיש לכל סוג של מטבח ומקום להציע לכם. שיקול נוסף תלוי בקונספט של האירוע: אפשר ללכת על אירוע נושא, כמו אירוע חובק עולם עם דוכן אסיאתי, דוכן ישראלי, דוכן איטלקי וכך לתת לאורחים לצאת למסע קולינרי בעולם, או ללכת על קונספט של קרנבל עם דוכן פופקורן, קרפ צרפתי, צמר גפן, וופל בלגי על מקל ועוד מטעמים המדמים אירוע בסגנון יריד שמח.

יש מנות שמככבות כמעט בכל האירועים, אבל במאכל הלאומי בארץ הוא ללא ספק- דוכן שווארמה לאירועים, מנה אהובה בכל עונה – קל להחזיק, טעים לאכול, אפשר לשלוט במינונים ובדרך ההגשה ולקלוע לקהל רחב מבחינת טעם, חשוב לבחור חברת קייטרינג איכותית שיודעת לעשות עמדת שווארמה אותנטית ואיכותית, בעלת ניסיון רב וצוות מקצועי שיכול לפנק את האורחים עם גלגל שווארמה איכותי, פיתות טריות ומבחר סלטים ולא לשכוח את העמבה והחריף.

האוכל הוא אטרקציה בפני עצמה

יש היום לבחירה המון אטרקציות לאירועים, כאלה שללא ספק משדרגות את האירוע ואת ההנאה כמו לדוגמא: מראת סלפי, שולחנות משחק, הפעלה מצחיקה, אמן בלונים ואפילו קוראי מחשבות ומנטליסטים שמדהימים את האורחים, ואיך אפשר לשכוח את האביזרים לרחבת הריקודים. האוכל מיישר קו עם זירת האירועים וגם הוא הופך לסוג של אטרקציה בין אם בדמות עגלות מזון מעוצבות או דוכני מזון מקושטים, אוכל שמוגש בצורה אטרקטיבית שכיף לאכול "עם העיניים". מפל שוקולד יפהפה, דוכן או בר ממתקים עם סוכריות צבעוניות, עמדת שווארמה עם שיפוד מסתובב ושאר דוכני מזון. לא פחות חשוב הוא גם עיצוב האירוע, באולמות האירועים ע"י שימוש בכלים דקורטיביים ועד התאמה בין הגוונים של והצבעים של האוכל, הדרך בה האוכל בדוכני המזון מוגש לאורחים, למשל, בקונספט של התאמה אישית או "רק לשלוף ולקחת" (take away).

השילוב קובע

כאשר בוחרים דוכני מזון לאירועים, או חברת קייטרינג, מומלץ לחשוב על שילובם עם יתר האלמנטים באירוע. למשל, בר משקאות מקפיץ ותוסס בו יוגשו משקאות וקוקטיילם ציבעוניים שישתלבו עם המטעמים והאוכל המוגש לאורחים, או הדרך בה הסועדים יגיעו לדוכני המזון כאשר הם פוסעים על שטיח אדום בניחוח הוליוודי או סעודה מרכזית עם תפריטים מיוחדים ממותגים בהתאמה לעיצוב האירוע וכמובן עיצוב מסגרת צילום למגנטים או עמדת צילום ממותגת שהאורחים והמוזמנים יצטלמו בה בזמן קבלת הפנים והאירוע עצמו, הכי חשוב זה לשלב ולדאוג לזרימה באירוע של דוכני המזון, ביחד עם שאר האטרקציות.

אל תתפשרו על איכות: בחרו קייטרינג שיידע להתאים לכם את סוג המזון לחיך של הסועדים כמו פוד-טראק או עמדת שווארמה טעימה עם גלגל שווארמה מסתובב ועסיסי בקבלת הפנים, עמדת חומוס, פלאפל בפיתות וצ'פס, גם כן יכולות להשתלב מצויין. כל דוכני המזון מעוצבים בצורה דקורטיבית ומסוגננת במגוון טעמים וכמובן לא פחות חשוב – צוות מקצועי שידע לטפל בכל אורח ולהעניק לו יחס VIP כדי שהאירוע יהיה מוצלח מכל הבחינות. תהנו!

5/5 - (1 vote)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות