אלה האטרקציות שאתם חייבים באירוע שלכם

להזמנות ופרטים

אלה האטרקציות שאתם חייבים באירוע שלכם

מתכננים אירוע? מעולה! זה הזמן שלכם להוכיח יכולות בארגון אירוע מקסים ומלא רעיונות מקוריים. אם אתם מתכננים חתונה, בר או בת מצווה, ברית, הרמת כוסית, אירוע חברה וכל מסיבה אחרת – כדאי שתמלאו את האווירה בשמחה, זאת באמצעות באטרקציות כיפיות ומקוריות. זה נכון, האווירה באירוע תלויה בכם ובמוזמנים שלכם – אבל אין כמו אטרקציות לאירועים כדי להפוך כל חגיגה ליוצאת דופן באמת. אז לאיזה אטרקציות כדאי לשים לב? הנה הרשימה:  

דוכני יופי מעוצבים

עבור האורחים שלכם חשוב שתקימו דוכן יופי מעוצב, כמו דוכן איפור ססגוני, דוכני ציור פנים, דוכן ריענון לאירועי קיץ, בעוד שאפשר לארגן שידה מפוארת שעליה יונחו זרי פרחים לראש, סיכות מיוחדות, מטפחות מעוצבות ושאר קישוטים. דוכן כזה יראה נפלא ויוסף המון צבע לאירוע, וכמובן ישמש את מי שרוצה להתקשט בפריטים מיוחדים. 

קיאק פירות

טרנד מגשי הפירות הפך את הקינוחים הבריאים לאטרקציה מרכזית בכול חגיגה. קיאק מלא בפירות מעוצבים וחתוכים בצורה יצירתית: מהווה אטרקציה מקסימה שאפשר להניח על השולחן המרכזי והוא יוסיף צבע וטעם למסיבה שלכם. מגש פירות מהווה תוספת מבורכת, מתוקה טעימה ובריאה, לכל חגיגה. 

עמדות צילום

כולנו כבר יודעים שהתמונות מהמסיבות השונות שבהן אנו משתתפים הן הדבר החשוב ביותר, בעוד שהתמונות יזכירו לנו את הרגעים הכיפיים והבלתי נשכחים. מי שירצה שהאורחים שלו יצאו מרוצים עם מזכרות כיפיות מהמסיבה, יוכל לשכור עמדות צילום לאירועים. עמדות כאלה מאפשרות צילומים מצחיקים, משעשעים ומיוחדים. את התמונות אפשר לקבל במקום מודפסות על מגנט מיוחד וצבעוני. 

הדפסה על בלוק עץ

אם אתם רוצים להעניק לאורחים שלכם מזכרת נפלאה ומתנה מיוחדת, תוכלו לבחור הדפסה על עץ בלוקים. מטרת ההדפסה לאפשר תמונות ממסוגרות מאירוע שמודפסות במדפסת תלת ממד במקום עצמו. את הבלוק עם התמונה אפשר להניח בכול מקום בבית ובכך להנות ממתנה שווה במיוחד שכול אורח יכול לקבל כבר בזמן החגיגה. 

מעגלי מתופפים

 בר מצווה, בת מצווה, חינה, ואפילו חתונה קטנה – כולן חגיגות שחשוב לחגוג בריקודים ועם המון שמחה. מעגל מתופפים יספק את האווירה השמחה עם הקצב הנפלא, המוזיקה המקפיצה וריקודים סביב בעלי השמחה יחד עם כל המשתתפים. מעגל מתופפים יהיה אטרקציה נפלאה עבור חגיגות ומסיבות מסוגים שונים. 

רובוט לדים

תארו לכם רחבת ריקודים מלאת ילדים אליה נכנס רובוט מכוסה בלדים. רובוט לדים מתאים לחגיגות של ילדים והוא רוקד עם כולם כשגופו מכוסה לייזרים ואורות שמתחלפים בהתאם לקצב המוזיקה. אטרקציה כזאת מצטרפת אל מגוון רעיונות מושלמים ומקוריים לאירוע שלכם. בחרו את האטרקציות שמוצאות חן בעינכם, בצעו השוואת מחירים בין כל אחת ובחרו את האיכותית והמשתלמת ביותר. 

 

3.5/5 - (2 votes)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות