הפקת אירוע מושלם בטבע

להזמנות ופרטים

הפקת אירוע מושלם בטבע

הפקת אירוע בשטח הינה משימה מורכבת ומסובכת מאד, שיש לתת עליה את הדעת. יש צורך בהתארגנות רבה ביותר בכדי שהאירוע יהיה מושלם. האירוע מתאים לאנשים שאוהבים את הטבע ואת השטח ומואסים באולמי אירועים משעממיים, ורוצים חוויה מיוחדת מאד לאירוע שלהם, אז אירוע בשטח מתאים לכם במיוחד. יש לבחור חברה המתמחה בארגון אירועים בשטח, כדי שתוכל לתכנן עבורכם את האירוע בצורה המושלמת ביותר. בנוסף לכך יש לדאוג להוספת אטרקציות המתאימות לאירוע. בשטח קיימות מגוון של אטרקציות, אך ישנן כאלו שמתאימות במיוחד לאירוע בשטח. דבר ראשון לפני התחלת התכנון של האירוע עליכם לתאם ציפיות בינכם, ולבדוק את התקציב, שיש ברשותכם להשקעה באירוע.

אז כך תפיקו אירוע מושלם בטבע 

דבר ראשון יש לבחור מקום לאירוע, המקום צריך להיות מתאים בעדיפות בני הזוג ניתן לקיים אירוע בשטח במגוון מקומות כמו: יערות קק"ל, כרמי ענבים, מדבר ועוד. יש לקחת בחשבון בזמן בחירת המקום, שהמקום יהיה לא רחוק מידי משאר האורחים המוזמנים, ושיהיה נגיש לנכים ולעגלות ילדים במקרה הצורך. כמו כן יש לשים לב כי המקום רחוק מבנייני מגורים למניעת רעש לשכנים במידה, והמקום קרוב לבנייני מגורים, יש לדאוג לאביזרים או לגדר שהמוזיקה לא תפריע לשכנים.

לאחר בחירת המושלם ביותר לאירוע שלכם כדאי לקחת בחשבון מספר דברים נוספים:

  • שירותים –  באירוע שנעשה בשטח אין בדרך כלל שירותים זמינים, לכן חובה עליכם לדאוג לשירותים ניידים וזמינים, וגם לדאוג לניקיון במהלך האירוע.
  • תאורה, מוזיקה, וחשמל –  מכיוון שהאירוע נעשה בשטח המקום אינו מואר, לכן יש לדאוג לתאורה מספקת שתאיר בצורה חזקה כדי שהאורחים יוכלו ליהנות כראוי מהאירוע. בעניין המוזיקה, יש להזמין תקליטן שיש לו ציוד הגברה מקצועי, כמו כן שיש בידו את כל השירים הדרושים, שסיכמתם עליהם מראש יש לדאוג מראש למקום מספיק גדול לריקודים ולבמה לאירוע. הדבר הכי חשוב באירוע בשטח הוא חשמל , אשר יש לדאוג לו, בשביל התאורה ובשביל התקליטן. כמובן עדיף לבחור מקום עם חשמל, אך במקרה ואין יש לדאוג לגנרטור כמו כן יש להקפיד לדאוג לגנרטור חלופי.
  • אוהלים – יש לדאוג לאוהלים גדולים היכולים להכיל את כל המוזמנים. 
  • מקומות ישיבה – יש לדאוג למקומות ישיבה לפי תקציב וסגנון האירוע ניתן לשבת על מערכות ישיבה מסוגננות. יש לבחור את המערכת המתאימה לכם, ולנסות אותה לפני ההשכרה. אפשר להביא מחצלות גדולות שהאורחים ישבו עליהן.
  • חימום וקירור – מכיוון שהאירוע מתקיים בשטח, ובדרך כלל השטח קריר. הפתרון הטוב ביותר הוא השכרת פופים, וכריות במחיר מבצע, פטריות חימום להשכרה. הפטריות מפיצות חום נעים המחמם את המקום לאירוע נעים ומהנה.

אך חשוב מאד גם לדאוג לאטרקציות לאירוע ניתן לשכור מתנפחים ושולחנות משחק וצלם מגנטים, שיתעד את האירוע, וישאיר מזכרת לאורחים שלכם. פנו אל רנטפרו השכרת ציוד לאירועים

חזרה לדף הבית – סמפל אטרקציות לאירועים

5/5 - (1 vote)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות