שולחן שוק לאירועים – מאיפה מתחילים

להזמנות ופרטים

שולחן שוק הוא דרך הגשה מקורית ומיוחדת להגשת אוכל טרי וטעים באירועים.
אז אם אתם מעוניינים שהאירוע שלכם יהפוך לבלתי נשכח,
הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על סוגי שולחנות שוק לאירועים, מה הם מכילים ולאילו אירועים הם מתאימים.

סוגים שונים של שולחנות שוק לאירועים

  • שולחן שוק חלבי עם פלטות גבינות שונות מונחות לצד אגוזים, שקדים, זיתים, דבש, לחמים טריים ומגוון מטבלים. פסטות במגוון רטבים, כדורי ריזוטו קריספיים, פיצות אישיות, סלטים רעננים ועוד.
  • שולחן שוק בשרי עם מגוון בשרים: עראיס, המבורגר, שניצלונים, עוף קריספי, נקניקיות, בשרים על האש ועוד, בשילוב עם שלל רטבים עשירים ותוספות מפנקות.
  • שולחן שוק קינוחים ומתוקים – חווית טעמים מושחתת וצבעונית. בין המנות הפופולריות תוכלו לבחור ב וופל בלגי על מקל, פאנקייק עם גלידת וניל, קרם ברולה, קינוחי ביס, מפל שוקולד, פלטת פירות עשירה,
    מקרונים בשלל צבעים, סוכריות גומי, עוגיות, עגלת גלידה ועוד מגוון גדול של מתוקים…כי אין גיל לקינוחים.
  • שולחן שוק עם אוכל רחוב – חוויה עממית אך מתוחכמת. דוכן שווארמה מקצועי, שניצלים בחלה, טבעות בצל, צ'יפס, פלאפל, פיתות, סלטים ועוד.
  • שולחן שוק צמחוני – ירקות טריים, קטניות, תחליפי בשר (ביונד, רידיפיין וכדומה), שניצלים מן הצומח, לחמים וסלטי בריאות.
  • שולחן שוק ישראלי – שולחן שוק לאירועים על טהרת המאכל הלאומי.
    כדורי פלאפל ספיתה, צ'יפס חם, סלטים, חמוצים, חומוס, טחינה, חריף וכל מה שישראלים אוהבים.

האם אפשר לשלב בין שולחנות שוק לאירועים?

התשובה היא – בוודאי! האוכל באירוע הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר ויותר מכך, שולחן שוק לאירועים הוא קונספט מלהיב שצבר פופולריות רבה.
לכן, אפשר ואף מומלץ להציב כמה שולחנות שוק באירוע. למשל, שולחן שוק חלבי, טאבון פיצות ופוקאצ'ות ושולחן שוק קינוחים, או שולחן שוק מטוגנים ושולחן שוק שווארמה, כדי להעניק לאורחים ארוחה שלמה בחסות הטרנד.

בחרתם שולחן שוק לאירועים? הגישו אלטרנטיבה

לא משנה איזה שולחן שוק לאירועים תבחרו להזמין לאירוע שלכם, העיקר לוודא שיש גם אפשרויות הסעדה שמותאמות לצמחוניים, טבעונים, רגישים לגלוטן ולקטוז ודרישות תזונתיות אחרות.
תוכלו לשלב בר סלטים, בר חומוס, טאבון פיצות, קיאק פירות ועוד. כך תבטיחו שכולם יוכלו ליהנות מהאוכל באירוע ולא יישארו רעבים.

לאילו אירועים מתאים שולחן שוק?

שולחן שוק לאירועים הוא טרנד פופולרי שסחף ועדיין סוחף את הקהל הישראלי.
לכן, אפשר להגיד די בוודאות שהוא מתאים לכל סוגי האירועים: חתונות, חינה, ימי הולדת, מסיבות רווקות/ים, מסיבות גיוס, בת/בר מצווה, עלייה לתורה, ימי גיבוש, הפי אוור, בריתות, מסיבות פרטיות, קריוקי ועוד.

שולחן שוק לילדים

מי שמחפש שולחן שוק לאירועים לעיתים שואל את עצמו אם יש אפשרות להקים שולחן שוק לילדים.
התשובה היא – כן. שולחן שוק לאירועים המיועד לילדים, כולל מאכלים המתאימים לטעמם של ילדים בכל הגילאים ואת הפריטים הכי אהובים עליהם: שניצלונים, צ'יפס, נקניקיות, נאצ'וס ועוד, מלווים במבחר ענק של רטבים, לחמניות, ירקות ועוד. עם שולחן שוק לילדים, תבטיחו כי גם האורחים הצעירים יותר באירוע, לא יישארו רעבים ויהנו עד השמיים.

שולחן שוק לאירועים תורם לחוויה של האירוע

שולחן שוק לאירועים מתאים כאמור למגוון אירועים והוא הפתרון המושלם לאירוח טעים, באווירה קלילה. ההתאספות סביב שולחן השוק מאפשרת לאורחים ליהנות מ "סמול טוק" ומרגעים של יחד. כמו כן, שולחן שוק לאירועים מצטלם נהדר. אז אם אתם מחובבי האינסטגרם, תמונה של שולחן השוק שלכם תוכיח לכולם שהפקתם אירוע מושקע, מוצלח, טעים וציבעוני.

כמה עולה שולחן שוק לאירועים?

אז מה המחיר של שולחן שוק לאירועים? אין תשובה חד משמעית לשאלה הזו מכיוון שהמחיר הסופי תלוי בסוג השולחן שתבחרו, כמות המוזמנים, התאריך, המיקום בארץ, סוג התפריט ואיכות חומרי הגלם.

לדוגמא: מחיר של שולחן שוק בסיסי לא יעלה לכם כמו שולחן עם שף בשרים מובחרים, או קייטרינג חלבי. לכן חשוב להתאים את הקונספט בהתאם לתקציב שלכם.

מה שכן אפשר להגיד, הוא ששולחנות שוק בסיסיים מתחילים החל מ- 1600 ש"ח ויכולים להגיע גם ל- 3500 ש"ח ואפילו יותר. לכן, חשוב לתכנן בחוכמה ובקפדנות את התקציב.

לסיכום
אם אתם מחפשים חוויה קולינרית ייחודית שהאורחים שלכם יודו לכם עליה, שולחן שוק לאירועים הוא הפתרון המושלם!
בשולחנות שוק לאירועים תמצאו באמת מבחר גדול של אפשרויות קולינריות, האוכל מזמין, טרי וטעים ואפשר להרכיב תפריט מותאם אישית ולדאוג שלכל המוזמנים יש אפשרויות בחירה, כל אחד וטעמו האישי.

5/5 - (5 votes)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות