מגנטים לברית – שמח בלב, שמח בזכרונות

להזמנות ופרטים

כל כך כיף לחגוג אהבה. כשאנחנו חוגגים אירוע זה או אחר, בין אם זאת חתונה, בר מצווה, בת מצווה ברית או בריתה. כל אירוע וכל שמחה שאנחנו חוגגים הם בעצם זכרונות אהבה ראשונית, במיוחד מגנטים של ברית או בריתה.

חגיגה ואירגון של אירוע או הפקה של אירוע מצריכים מאיתנו לא מעט סבלנות. אלא אם כן בחרתם בחברת הפקה שתפיק לכם את האירוע, ואז כל מה שאתם בעצם צריכים לעשות זה להגיע לאירוע, ללא צורך לחפש אנשי המקצוע…חברת ההפקה דואגים לכך. אתם צריכים רק להחליט האם כן לשכור את השירות שלהם או לא.

אך אם אתם לא מפיקים את האירוע באמצעות חברת הפקה מקצועית, אלא בעצמכם, חשוב שתדעו שיש לא מעט פרמטרים שצריך לקחת בחשבון.

איך להפיק אירוע איכותי ב-4 צעדים

אין ספק שאם אתם עדיין כאן איתנו קוראים את המילים הללו, רוב הסיכויים שנולד לכם בן מתוק ואתם מחפשים צלם מגנטים לברית, ושאר אטרקציות עבור האירוע המושלם שאתם מפיקים או בעצמכם או באמצעות חברת הפקה.

אנחנו מהצד שלנו ננסה לעזור לכם ולהסביר למה צילום מגנטים יכול להיות המזכרת הכי איכותית מהאירוע שלכם, ולמה שווה וחשוב להשקיע באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

4 צעדים מהותיים שחשוב שתעשו לפני שאתם מתחילים להפיק את האירוע, וזה בלי שום קשר לבחירת צלם מגנטים:

  • הכנת רשימות מסודרות

כל הפקת אירוע מצריך סדר מדוקדק. צרו לעצמכם רשימות מסודרות ומדויקות על כל פרט ופרט באירוע החל מהתקציב. שכמובן חייב להיות מסודר. ועד לרשימת אורחים פרקטית, רשימת מוזיקה וכמובן תפריט. ככל שמדובר באטרקציות, שם תצרו רשימה מסודרת על אטרקציות שחייב שיהיו באירוע, ואטרקציות שאתם רוצים להוסיף כאקסטרא. גם מגנטים לברית נחשבים כאטרקציה שמומלץ שתהיה באירוע, ונסביר בהמשך מדוע.

  • לעשות סקר שוק

כל איש מקצוע שאנחנו שוכרים בין אם לאירועים ובין אם לא מומלץ לבצע סקר שוק לפני כן כדי לוודא שאנחנו מקבלים תמורה ראויה למחיר שאנחנו משלמים. הסיבה לכך היא לא מתוך קמצנות חלילה, אם כי מתוך העובדה שאין צורך לשלם מחירים מופקעים על שירות איכותי שאפשר לקבל במחירים סבירים ונורמליים ביחס לשוק של אותו שירות שאתם זקוקים לו.

  • קבלו המלצות על הספקים לאירוע

בכל מה שקשור לבחירת אנשי המקצוע, הסתמכו כמובן על תחושת הבטן שלכם ועל הכימיה מול אנשי המקצוע. אבל קחו בחשבון גם המלצות. המלצות איכותיות יעניקו לכם אינדיקציה אמיתית על אנשי המקצוע שאתם שוכרים לאירוע. ויסייעו לכם להסתמך על באמת איך אנשי המקצוע מתייחסים ללקוחות.

  • לכו לראות אירועים בעצמכם

קיבלתם המלצות מצוינות על אנשי מקצוע? נהדר! זה הזמן ללכת ולראות אירועים בלייב. זאת באמת תהיה חוות הדעת הכי טובה שלכם, לראות בעיניים את אנשי המקצוע ולהרגיש את הוייב שלהם.

מגנטים איכותיים לברית – זיכרון מתוק לכל החיים

אנחנו מניחים שאתם מבינים שכל אירוע הוא אירוע שקורה רק פעם אחת בחיים. גם אם זאת ברית, ויש לכם כמה ילדים,
כל ילד הוא קסם אחר ומיוחד, ולכן גם כל אירוע הוא אירוע מיוחד בפני עצמו ואין שני לו… כנ"ל לגבי התמונות שישארו לכם בתור מזכרת מהברית\בריתה.

כיום מגנטים לברית כבר לא נחשבים בתור אטרקציה צדדית, אם כי אלמנט מרכזי לכל אירוע. ממש כמו צלם לאירוע, קייטרינג, דוכני מזון או עיצוב בלונים ייחודי למתחם בו האירוע נחגג.

על מנת לבחור את צלם המגנטים שלכם, חשוב לדעת שיש שתי אפשרויות צילום לאירועים:

  • צלם סטילס לאירועים שמצלם תמונות מיוחדות, אפקטים ומתמקד יותר בצילום אווירה באירוע

  • צלם מגנטים, הדפסת תמונות על גבי מגנטים באיכות גבוה והפקת מגנטים בתור מתנה לאורחים שיחזיקו מעמד זמן רב.

חשוב גם לדעת ולהבין שלא כל צלם יכול לבצע צילם מגנטים, למעשה מגנטים לאירועים דורשים מצלמה מקצועית וציוד ספציפי של למינציה, מדפסת, דיו מסוג מסוים ולא רק את דפי מגנטים בלבד. על המגנטים להיות איכותיים ועמידים, שאינם דוהים ואינם מתקלפים.

מגנט לאירוע מצריך באופן כללי גם יצירתיות גרפית שיש לה יכולת לשלב בין כיתוב ועיצוב המסגרת לבין הצילום שצולם באולם. ואחד הדברים היותר כיפיים כאשר אנחנו מכניסים אטרקציה כל כך ססגונית ושמחה לאירוע שלנו, אפשר גם לשדרג את האטרקציה בכמה אלמנטים:

  • מסגרת מעוצבת בהתאמה אישית

כל תמונה איכותית נראית טוב יותר עם מסגרת, וכך למשל הוספה של מסגרת מעוצבת למגנט הופכת את התמונה להרבה יותר יוקרתית ומעניינת.

  • מגנט פולארויד לאירועים

מגנט פולארויד הוא אפקט וינטג' קלאסי שמעניק לתמונה מראה של תמונה ישנה של פעם. וכולנו יודעים שתמונות של פעם משאירות יופי של טעם.

  • מגנטים גדולים במיוחד

מגנט בגודל של תמונה גדולה יחסית הממוסגרת במסגרת מעוצבת יכולה להפוך לאלמנט מאד ייחודי באירוע. כמובן שלא תולים אותה על המקרר, אלא אפשר לתלות אותה על הקיר. וקיר שיש לו צבע מגנטי, בכלל יקבל באהבה את התמונות הללו.

איזה עוד אטרקציות יכולות להתאים לאירוע ולהשתלב עם מגנטים?

אפשר לשדרג את עמדות המגנטים בקלות עם אלמנטים אלו ואחרים ובכך להפוך את האירוע ליותר מארוחת צהריים או ערב עם תכנית בידור:

  • עמדת תחפושות

הוספה של עמדת תחפושות ואביזרים לצילום שיהפכו את התמונה למשעשעת יותר וזה יהיה תוספת נהדרת למגנטים.

  • עשו זאת בעצמכם

כיום ישנה אופציה לשלב באירוע עמדות צילום כאשר פיתוח המגנט יוצא גם כן ע"י מדפסת. שלבו עמדת צילום סלפי או מראת צילום באירוע שלכם, לא תאמינו איזה תמונות מעניינות תראו לאחר האירוע על ידי האורחים שלכם.

 

דרג

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות