רעיונות לבת מצווה מקורית ומרגשת

להזמנות ופרטים

איזה כיף! חגיגת בת מצווה היא חגיגה מרגשת של פעם בחיים. בדיוק בשל כך, מומלץ לעשות חגיגה מרגשת וייחודית עם רעיונות מקוריים שישאר כזיכרון נעים גם לחוגגת, וגם למשפחה ולחברים.

כשאנחנו חוגגים בת מצווה יש לנו לא מעט ארגונים עבור הפקת האירוע. הביגוד, העיצוב, האווירה, האוכל, המוזיקה וכמובן האטרקציות. לא אחת אנחנו מנסים להיות הכי מקוריים ולכן מחפשים רעיונות לבת מצווה שלא יהיו דומים לאירועים אחרים. ויש לא מעט רעיונות כאלו.

מועדון או אולם? או אולי גם וגם?

כל הילדים כולל כולם אוהבים מסיבה מוארת בשלל צבעים, ומלווה במוזיקה קופצנית וטובה גם עם הפעלה מתאימה. לכן רוב מסיבות הילדים בין אם בר מצווה ובין אם בת מצווה מתקיימות במועדונים שיש להם תכנית מסודרת להפעלה. אירועים רגועים יותר הם האירועים למשפחה המתקיימים בגני האירועים, או באולמות האירועים.

אך כך או כך, בין אם אתם חוגגים במועדון, ובין אם באולם או גן אירועים יש צורך בתכנון קפדני. התכנון כולל הפתעות כיפיות לחוגגת ולאורחים, רשימות מסודרות המצריכות תכנון תקציב, האטרקציות, האוכל, ושאר האלמנטים המאפיינים כל אירוע.

איך לתכנן את בת המצווה המושלמת

לעיתים אנחנו כהורים עלולים לשכוח לרגע של מי האירוע, והתיאום שלנו עלול לכלול חוסר תיאום עם כלת השמחה. לפני שמתחילים לתכנן ולחפש רעיונות לבת מצווה מקורית שבו ושוחחו עם ילדת המצווה.

בררו מה היא היתה רוצה שיהיה באירוע. האם אירוע משולב הורים ומשפחה, או אירוע אך ורק עם החברות והחברים. איזו מוזיקה היתה רוצה שתהיה באירוע, סגנון ועיצוב? וכמובן, אילו אטרקציות.

תיאום הציפיות הזה יעשה פלאים לא רק ליחסים ביניכם, אלא גם לאירוע. ותוכלו להפיק את האירוע ביחד, ובנחת.

6 טיפים איכותיים להפקת בת המצווה המושלמת

  • פרסמו את האירוע

פרסום האירוע באופן מדויק יביא לכך שהאורחים ידעו בדיוק לאן להגיע. תוכלו לשלוח הודעות בתפוצה בוואטסאפ. לפרסם ברשתות חברתיות וכמובן אם אתם רוצים גם להוציא הזמנות כמו פעם. כתובות, בדואר. וודאו שבהזמנה כתוב הכל באופן מדויק, והשאירו גם טלפון של אחד מההורים לבירורים. אם האירוע כולל אטרקציות שיש לתכנן עבורן לבוש נוח וקל, או משהו ספציפי, עדכנו כמובן.

  • תכנון

הפקה של בת מצווה היא הפקה שחשוב לשים בה לב לכל הפרטים הקטנים. לכניסה המרגשת של כלת המצווה, לדרשה לבת מצווה, לזמן איכותי לברכות מכל המשפחה או מהחברים. 

  • תתעדו

אם אתם עורכים מסיבה במועדון, רוב הסיכויים שכבר בחבילה שרכשתם יש צילום. ואם אין, תמיד אפשר לארגן זאת. ואל תשכחו גם שכיום לכל נער ונערה יש סמארטפונים והתיעוד קיים. בנוסף, כמעט ואין אירוע ללא עמדת מגנטים איכותית. חשוב לתעד, זה הזיכרון שנשאר. אנחנו לא מדברים כעת על עמדת צילום כמו של פעם, אבל כן לדאוג לכך שאם אין צלם, אז לדאוג לצילום איכותי ומקצועי.

  • לא לוותר על אירוע לגדולים

אירוע של המשפחה הוא לא חובה, אבל הוא מומלץ היות וכמו שהחברים של הילדה החוגגת נהנים באירוע. כך גם המשפחה תרצה לכבד את הילדה בברכות, בנוכחות, ובחגיגה ראויה. הקפידו להעביר את המסר הזה, כי רוב הילדים חושבים שברגע שיש חגיגה במועדון שם זה נגמר, אך ממש לא כך הדבר.

  • שמרו על הילדים

חשוב לזכור, אם הילדים חוגגים במועדון ההורים לא נוכחים מן הסתם, אלא רק הורי החוגגת. נכון שיש צוות ששומר, אבל אם אתם רואים שאין אבטחה באירוע דאגו לכך. לא כי אנחנו חוששים ממחבלים חלילה, אלא כי תמיד טוב שיש מבוגר אחראי במקום המסייע גם במקרה חירום אם יש כזה.

  • אוכל שעושה שמח

אוכל שמתאימים אותו לסגנון האירוע הופך את האירוע למושלם. לא רק כי אוכל הוא אנרגיות, אלא כי אם האורחים נהנים אז כולם נהנים. אוכל לבני נוער באירוע של בת מצווה הוא למשל חטיפים, צ'יפסים, פיצות ועוד. לעומת אוכל באירוע של גדולים שמסודר עם מנות מסודרות ומאכלים המתאימים לאירועי גדולים. התאמה עושה פלאים.

אטרקציות לבת מצווה – תנו למקוריות מקום

כשאנחנו מדברים על רעיונות לבת מצווה מקורית אנחנו למעשה מדברים על לקחת אירוע בבסיס שלו, ולהכניס לו אלמנטים אטרקטיביים:

  • שולחנות משחק
  • עמדת סלפי מאובזרת
  • עמדת ברכות יצירתיות
  • עמדת מגנטים
  • עמדת קריקטורה
  • בר מתוקים
  • מעגלי מתופפים
  • אומני חושים
  • עמדות גיימינג
  • מסיבות גיימינג
  • סטנדאפ לצעירים

כשאתם סוגרים אטרקציה לאירוע וודאו כמה דברים מהותיים. לפני הכל בטיחות, אם מדובר בעמדות שיש בהן אלמנט בטיחותי ותפעול טכני, וודאו כי אכן המפעילים יודעים כיצד לתפעל את העמדות. בדקו האם הילדים מקבלים את ההדרכה הרלוונטית. אם אתם מביאים הפעלה מיוחדת, כמובן שצוות ספציפי יתפעל את כל המערך.

כשאתם בוחרים את החברה המקצועית דרכה אתם שוכרים את אותם אטרקציות, או אפילו אם אתם שוכרים בנפרד. חשוב לקבל המלצות רלוונטיות, ולהמשיך משם. אם אין המלצות מומלץ פחות לשכור, אלא אם כן תחושת הבטן שלכם אומרת אחרת. אם יש חיבור, כימיה ואתם מרגישים שזה זה, כמובן שזה משהו אחר ומומלץ מאד.

ישנם עוד אינספור רעיונות ומגוון של אטרקציות מדהימות לבת המצווה. והכי חשוב, משאירים טעם של עוד עם זכרונות נעימים.

וכשאנחנו מקימים אירוע כל כך מרגש ומפנק, זה בעצם כל מה שאנחנו רוצים.

דרג

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות