הסעות לאירועים – רק עם גמבורג נוסעים ונהנים!

להזמנות ופרטים

גמבורג הסעות לאירועים

הסעות לאירועים – רק עם גמבורג נוסעים ונהנים!

כל הזמנת הסעות לאירועים  דורשת השקעת זמן, אנרגיה והרבה כסף. כל מי שמארגן את האירוע מקווה שכל אורחיו יבואו ויישארו עד תום האירוע, אך לעיתים הם עלולים להיתקל במכשולים בהגעה למקום האירוע, לרוב האורחים יחליטו לנטוש את החתונה או את טקס בר המצווה קשה לחזור ולחזור מאותו אולם או גן. לכן, כאשר עורכים חתונה או כל אירוע ורוצים להבטיח שכל החברים והאורחים יגיעו, מומלץ לתאם אוטובוס הסעות על מנת שכולם יוכלו להגיע בצורה הנוחה ביותר. כשמארגנים הסעות לאורחים, אפשר להיות שקטים וקרובים כדי למנוע בעיות, ולהתקרב כשכולם באים להשתתף בפעילויות מהנות.

שירותי הסעות לאירועים – להלן היתרונות המרכזיים!

היתרון העיקרי בהזמנת הסעות לאירועים הוא להבטיח שכל האורחים החשובים המגיעים יהיו נוכחים ביום האירוע. בנוסף, ההשקעה שלכם בהם בארגון הסעות, הובלתם מנקודת האיסוף וחזרה הביתה בשלום בתום האירוע תתקבל בהערכה רבה.

לשירותי הסעות לאירועים  יתרונות רבים, אחד היתרונות המרכזיים הוא בכך שהוא מאפשר לכל נוסע לחסוך בנסיעות מתישות בתחבורה הציבורית או להשתמש ברכב פרטי, מה שמקל מאוד. אנחנו יודעים כמה קשה ולא אמינה התחבורה הציבורית בישראל, במיוחד בימי חמישי , כולל בשעות השיא. אנחנו גם יודעים כמה קשה להשתמש ברכב פרטי, אם מסיבות כלכליות ואם בגלל עומסי תנועה כבדים בכביש. אז שירותי הסעות לאירועים , הם עשויים להיות פתרון אידיאלי.

הסעות לאירועים – באילו רכבים?

שירות הסעות לאירועים לרוב כולל אוטובוסים או מיניבוסים שיכולים לאסוף אורחים מנקודת מפגש או ממספר נקודות מפגש שנקבעו מראש. הסעה לאירוע בדרך כלל נדרשת להסעת אורחים לפי לוח הזמנים עם תחילת הפעילות, הנהג מתכנן את המסלול מראש ומתחשב בנקודת העצירה במידת הצורך, עומס התנועה תלוי בזמן הנסיעה וכדומה. כמו כן, כל הרכבים יצוידו בטכנולוגיה מתקדמת להפיכת הנוסעים לנוסעים, מיזוג אוויר ומושבים מרופדים מלוטשים, כך שהנוסעים יוכלו לחוות נוחות ואכפתיות לאורך כל הנסיעה.

גמבורג חברת הסעות לאירועים

חברה איכותית ומקצועית המספקת שירותי הסעות לאירועים היא שירות פופולרי מאוד כיום, שמטרתו להעניק נוחות וסיוע לכל אורח ומארח במצבים שונים, למשל- מתחם אירועים המכיל מספר רב של אורחים מאזורים מרוחקים. אירועים עם אורחים מבוגרים שאינם רוצים לנהוג מאוחר בלילה, אירועים הנערכים באזורים מרוחקים בהם ניתן להגיע לחומרים מרוכבים, טקסים של ברים/עטלף למבוגרים המזמינים את כל החברים להגיע יחד בצורה נוחה וכו'.

כמה עולה הסעה לאירוע? החל – מ 200 ש״ח

מחיר ההובלה תלוי בגודל ההובלה, ככל שההובלה גדולה יותר כך המחיר גבוה יותר. בנוסף היעד מהווה פרמטר חשוב במחיר, במקרה של כמה שעות של יעד מרוחק המחיר יהיה שונה לעומת היעד הקרוב יותר. גם למספר העצירות בכבישים ונקודות האיסוף תהיה השפעה על המחירים.

תכנון הסעה לאירוע

ראשית צריך לברר כמה מוזמנים יש. האם זקוקים לאוטובוס או מיניבוס ? מס׳ נקודות עצירה.

חשוב לדאוג להסעה שתקל על האורחים ולא תאלץ אותם לבצע מאמץ להגיע לנקודת המפגש.

תקחו גם מרווח ביטחון די גדול מכיוון שכולנו יודעים כמה הקהל הישראלי כלל וכלל א מדייק בזמנים.

הסעות לאירועים בזול

כמו בכל דבר, גם בשירות ההסעות לאירועים נחפש את השירות הזול ביותר, אך במקרה זה, קחו בחשבון שגם זול יכול להיות יקר מאוד. כל מה שקשור לכבישים ונהיגה צריך להיות בטוח לחלוטין, יותר חשוב מלנסות להשיג את המחיר הזול ביותר הוא שהחברה שנוסעת איתך תדאג לרכב שלך ותענה על כל הצרכים שלך, נהגים מוסמכים, במיוחד אתה. גמבורג יודעת לספק שירותי הסעות, לחברה מוניטין וניסיון עשיר בתחום זה, ותספק שירותי הסעות לכל סוגי האירועים במחיר משתלם.

לסיכום

אם יש לכם שאלות כלשהן , אל תהססו. צוות המומחים של גמבורג מקבוצת RENT A BUS ISRAEL , מוכן לעזור לכם אין איך לארגן מערך הסעות לאירועים בצורה נכונה ויעילה. כל זאת ללא כל התחייבות כלשהי מצידכם.

כולם כבר יודעים – גמבורג = מילה נרדפת להסעות.

קרדיט לתמונה: pexels

דרג

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות