אטרקציות ליום כיף לעובדים

להזמנות ופרטים

יום כיף

בשנים האחרונות גוברת המודעות של המעסיקים לחשיבות של רווחת העובדים. עסקים וארגונים מוצאים דרכים שונות כדי לשבור את שגרת העבודה השוחקת, לפנק את צוות העובדים ולגבש אותם. ישנן דרכים שונות להעלאת המוטיבציה של עובדי החברה, הפופולרית שבהן היא יום כיף לעובדים –  יום שמטרתו היא לצאת מהשגרה, להינות יחד, ללכד את העובדים וליצור שיתוף פעולה פורה בעבודה.

מהם היתרונות של יום כיף לעובדים?

ארגון יום כיף לעובדי החברה טומן בחובו לא מעט יתרונות, ביניהם:

גיבוש והיכרות יום כיף לעובדים הוא הזדמנות לגבש צוות חדש או צוות ותיק שנוספו לו עובדים חדשים. ישנן פעילויות גיבוש מיוחדות המעודדות את החיבור בין אנשי הצוות, גורמות להם להכיר אחד את השני יותר לעומק ולעבוד יחד בשיתוף פעולה, מה שתורם ליצירת קשרים חדשים וחיזוק תחושת הגיבוש.

שבירת השגרה – יום כיף לעובדים הוא הזדמנות לתת לעובדים להשתחרר קצת משגרת היומיום השוחקת, מהמטלות והלחצים בעבודה. זו הזדמנות לצאת מחוץ לכותלי המשרד, להינות בראש שקט מפעילות יוצאת דופן ולהטעין מחדש את המצברים.

חיזוק תחושת השייכות לחברה – יום כיף לעובדים משפיע לטובה על תחושת השייכות של העובדים לארגון או לעסק, ומעלה את תחושת המורל והלויאליות כלפי מקום העבודה. העובדים מרגישים מוערכים, שווים, וזה תורם לרצון שלהם להיות חלק משמעותי מפעילותו של הארגון, ובכך מגביר את המוטיבציה ותורם להצלחת הארגון.

רעיונות לאטרקציות מיוחדות ליום כיף של החברה

יש הרבה דרכים ליצירת אירוע מוצלח לעובדי החברה. חיפוש קצר בגוגל יעלה לא מעט רעיונות מקוריים לפעילויות שאפשר לארגן ליום שכזה: חדרי בריחה, טיולים מודרכים, טיולי ג'יפים, סדנאות בישול, ארוחות במסעדות, פייטבול ועוד. הביקוש ההולך ועולה הוביל גם לעליה בהיצע ובמבחר וישנן כיום הרבה חברות המתמחות אך ורק בארגון ימי כיף לחברות. 

אם רוצים לארגן אירוע יוצא דופן וחווייתי במיוחד, אפשר "לתבל" אותו בסוגים שונים של אטרקציות מיוחדות, שישמחו ויבדרו את עובדי החברה, ויהפכו את האירוע שלכם לאירוע שייזכר במשך שנים. הנה כמה רעיונות לאטרקציות לערבי חברה וגיבוש לעובדים:

  • אמן חושים או קוסם – במופעים מסוג זה הקהל לוקח חלק פעיל, מה שיוצר חוויה משעשעת ובלתי נשכחת היוצרת זכרונות משותפים ומקרבת בין העובדים.
  • שולחנות משחק – סנוקר, פוקר, הוקי אוויר ושולחנות משחק נוספים הם אטרקציה מהנה ומגבשת במיוחד: העובדים משחקים זה מול זה כיחידים או כקבוצות וכך נוצרת אווירה תחרותית, מגבשת ומהנה.
  • בר אקטיבי – בר מושקע בו יוכלו העובדים להינות ממשקה אלכוהולי, להשתחרר ולפתח שיחות אחד עם השני באווירה נינוחה.
  • צייר קריקטורות – אטרקציה ייחודית בה אמן קריקטורות יצייר את עובדי החברה בצורה הומוריסטית וישאיר להם מזכרת שיוכלו לתלות אחר כך בבית או במשרד.
  • קריוקי – אטרקציה מעולה התורמת לשבירת מחסומים באמצעות שירה והומור. חוויה מבדרת בה העובדים יכולים להפגין את כישורי השירה שלהם (או חוסר הכישורים…) ולהצטרף ולשיר יחד בפזמון.

חזרה לדף הבית – סמפל אטרקציות לאירועים

5/5 - (1 vote)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות