דוכני מזון לאירועים קטנים – נעים להכיר

להזמנות ופרטים

אירועים הם הדובדבן שבקצפת של החיים.
חתונה, בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת עגולים. ואפילו הרגעים הפרטיים שאנחנו מאושרים לחלוק עם היקרים לנו.

כולנו יודעים שלהפיק אירוע זה סיפור לא פשוט, יש כאן ממש אופרציה שלמה שצריך לנצח עליה.
החל מעיצוב, ביגוד, איפור, עיצוב שיער, קייטרינג, דוכני מזון, תקליטן, צלם וידאו, צלם מגנטים, אטרקציות. ועוד ועוד פרמטרים שהופכים את האירוע שלנו לכזה שידברו עליו לדורות.

אז איך נפיק אירוע איכותי בלי כאב ראש גדולים מדי? ולמה זה יהיה נהדר אם האירוע שלנו יהיה קטן ואינטימי?
מיד נספר לכם את כל הסודות. ואיך עושים את זה נכון.

אירועים קטנים – שמחות גדולות

אירועים קטנים הם אירועים שנעשים בגלל כל מיני סיבות, משפחה קטנה, מיקום מרוחק, מצב כלכלי וכו'.
אבל למעשה, אירועים קטנים נתפסים בזמן האחרון דווקא בתור אירועי בוטיק אינטימיים שאפשר להפוך אותם לקלאסיים ויוקרתיים במיוחד.

כשמדובר באירועים קטנים, אין ספק שהכל פשוט יותר משתלם. אתם עורכים רשימת מוזמנים שהופכת להיות רשימה אמיתית שאליה אתם משייכים את האנשים שאתם באמת רוצים שיהיו עמכם באירוע. ולא אנשים שמזמינים כי צריך להזמין אותם.

העיצוב של מתחם האירוע בין אם זה גן אירועים קטן, אולם או אפילו חצר מיוחדת של בית פרטי, הופך להיות עיצוב קונספט שזה בעצם עיצוב איכותי המותאם עבור חללים קטנים היוצר רגעים שגורמים לנו לרצות ולהתנתק מהשגרה שלנו וכך הופכים למרהיבים יותר.

הקמה של דוכני מזון בין אם חלבי, בשרי, או חלופה לטבעונות וצמחונות היא לא רק קולינריה, אלא אווירה בכלל. ובנוסף גם אפשר ליצור עיצוב קולינרי המותאם לסגנונות ספציפיים, לבקשת בעלי השמחה כמובן.

כך שלמעשה, אירוע קטן יכול להיות שמחה גדולה ואינטימית שיוצרת זיכרון נעים לכל מי שמתארח בו, ולבעלי השמחה.

אירועים קטנים ודוכני מזון – סיפור אהבה

כשמדובר בהפקה של אירוע קטן הרוב חושבים שלא כדאי לקחת חברת הפקה לצורך הרמת האירוע, אבל אין כאן באמת הבדל מהותי. ההבדל היחיד הוא בכמות האורחים, וכמות האטרקציות. ואולי הגיוון של אותם דוכני מזון לאירועים שאתם מזמינים לאירוע.

היות וישנם הרבה אירועים שהם משולבים כמו בר מצווה גם לחברים וגם למשפחה, דוכני מזון לאירועים קטנים פותרים את הסוגייה הזאת די בקלות ע"י שילוב קולינרי המותאם גם למבוגרים, וגם לילדים.

לא מעט אירועים הם אירועים בהם גם המבוגרים משתתפים ולא רק ילדים. ולכן שולחנות שוק לאירועים יכולים להיות פיתרון מדהים המשלב אוכל גם לגדולים, וגם לקטנים.

האם דוכני מזון לאירועים קטנים הם בעלות גבוהה מהרגיל ?

באופן כללי דוכני מזון לאירועים קטנים או אפילו לאירועים גדולים לא מחייבים להיות סיפור שיקפיץ באופן היסטרי את תקציב האירוע שלכם.

לפני הכל, חשוב כמובן לבחור דוכני מזון שקיבלתם עליהם המלצות רלוונטיות, ובטח בתקופות בהן לא ניתן לחגוג אירועים גדולים, במקומות מסויימים בארץ, בגלל המצב הביטחוני.

אם מצאתם את אנשי המקצוע להם ייחלתם, וזאת כמובן אחרי שבדקתם היטב את כל ההמלצות והלכתם גם לראות אירועים בעצמכם. אל תהססו לשאול את כל השאלות שמטרידות אתכם. אל תהססו לבקש לשוחח עם לקוחות עבר או הווה ולראות את הצוות עובד גם ברמת יחסי האנוש, גם ברמת המקצועיות וגם ברמה הקולינרית שמן הסתם בגללה התכנסנו כאן.

כל מי שהפיק אירוע בעבר או עוסק בתחום יודע שכאשר אנחנו מדברים על דוכני מזון המחירים יכולים להשתנות בהתאם לשינויים שאנחנו עורכים ברמה הקולינרית. אבל הדרך הטובה ביותר לקבל אינדיקציה אמיתית היא לבצע סקר שוק איכותי לפני שמגיעים לרגע שבו סוגרים ולהתאים את דוכני המזון לא רק לאירוע, אלא גם לתקציב.

דוכני מזון לאירועים קטנים, מה הם כוללים?

היתרון המשמעותי בכך שאתם בחרים דוכני מזון לאירועים קטנים הוא היכולת למעשה לקבל את מגוון העולמות הקולינריים, אבל בהתאמה אישית.
דוכני מזון יכולים לכלול מבחר של דוכנים בשריים, ודוכני רחוב, כמו למשל:
עמדת שווארמה, בשרים על האש, סטייקים עסיסיים, עופות, נקניקיות, שניצלים, המבורגר ועוד הרבה טעמים מיוחדים.
הדוכנים כוללים כמובן תוספות שמגיעות עם המנות העיקריות הבשריות שלרוב כוללות: אורז, תפוחי אדמה בצלייה מיוחדת, ירקות צלויים ועוד מגוון של תוספות.

אם אנחנו מדברים על דוכנים חלביים, שם כבר אפשר ליהנות ממגוון של קישים איכותיים, סלטים מיוחדים, טאבון פיצות ופוקאצ'ות ועוד מגוון של מאכלים חלביים שכולם אוהבים, גם הקרניבורים, וגם השומרים על צמחונות.

כולנו יודעים שכשמדובר למשל במאכלים מתוקים או בקינוחים יש לבני האדם את היכולת לחשקים נפרדים ותיאבון נפרד.
כך שאם האורחים שלכם כבר מלאים ושבעים מהאוכל, אל דאגה. מדוכני המזון המתוקים הם בהחלט יטעמו ואפילו בשמחה.

דוכני מזון מתוקים הם ההיילייט הקסום של האירוע, הם משתלבים נהדר עם קפה טעים שרובנו אוהבים, הגדולים כמובן, כן?
דוכני המזון המתוקים לקהל הבוגר יותר, כוללים בדרך כלל עוגות מיוחדות, קינוחי ביס, פאי מתוק, קרמים משולבים בליקר טוב, בר פירות ועוד.

דוכני מזון מתוקים עבור הילדים הם כבר סיפור אהבה אחר שמלא בססגוניות המותאמת לילדים בלבד. כאן הילדים המתוקים יכולים ליהנות ממגוון ממתקים משופדים, עוגיות, סוכריות, וופל בלגי על מקל עם מלא תוספות, מגוון של חטיפי שוקולד משולבים בטעמים שונים שילדים אוהבים. ובימי הקיץ גם קינוחים קרים ומצננים, כמו למשל עגלת גלידה, ברד ציבעוני וכו'.

לסיכום
תמיד כיף לחגוג את האירועים שלנו עם האלמנט הבסיסי שמכניס שמחה, טעם ואווירה לחיים.
אוכל, מתיקות, שתיה טובה, שמחה והרבה הרבה מצב רוח טוב שרואים שמגיע מתוך אהבה.

דרג

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות