כל מה שצריך לדעת על הפקת מסיבת פורים

להזמנות ופרטים

חג פורים הוא אחד החגים האהובים והשמחים ביותר ואיתו מגיעות המסיבות הכי מושקעות והכי צבעוניות שכולם מחכים להן כל השנה. אז אם אתם מארגנים מסיבה עבור העובדים במשרד או מתכננים לארגן מסיבה לחברים בבית, חשוב שתדעו שארגון המסיבה דורש תשומת לב לפרטים ויצירתיות כדי ליצור הפקה ייחודית וחד פעמית.
לכן אנחנו ממליצים להשתמש בשירות מקצועי של הפקת מסיבת פורים.

אז נשאלת השאלה, מה היתרונות של הפקת מסיבת פורים באופן מקצועי? הנה מס' יתרונות:

חוויה מותאמת אישית

בהפקת מסיבת פורים עם סמפל אטרקציות, תקבלו חוויה מותאמת אישית בהתאם לחלומות וכמובן לתקציב ולצורך שלכם: הלוקיישן בארץ, הפעילויות, עיצוב האירוע, האוכל והאטרקציות, כולם יהיו באווירה פורימית, מטורפת ובהתאם לתקציב שתגדירו מראש שברצונכם להשקיע.

הפקת אירוע פורים = חסכון בזמן וחסכון במאמץ

הפקת מסיבת פורים מוצלחת כרוכה במגוון משימות:
תכנון האירוע לפרטי פרטים, עיצוב המקום (בלונים, קישוטים, מיתוג, אביזרים), מציאת מיקום מתאים למסיבה, הזמנת ספקי מוזיקה ותאורה, סגירת חבקת קייטרינג לאירועים או דוכני מזון לאירועים, סגירת אטרקציות וגימיקים לאירועים ועוד. בעזרת חברתנו המתמחה בהפקת כל סוגי האירועים ומסיבות פורים בפרט,
תוכלו להעביר בקלות את האחריות וההתעסקות בפרטים לצוות המנוסה שלנו, שידאג להכל.
כך ישאר לכם זמן להתעסק בדברים אחרים וגם ליהנות מהאירוע עצמו.

הפקת מסיבת פורים עם דוכני מזון מיוחדים לאירועים

בסמפל אטרקציות תוכלו למצוא קייטרינג מעולה, דוכני מזון מפתיעים ואיכותיים לאירועים.
דוכנים אלה נותנים מענה מקיף ורחב, כאשר כל אורח מוצא מה לאכול ממגוון גדול של דוכנים לבחירה. הפקת מסיבת פורים מושקעת עם דוכני מזון לאירועים וקייטרינג איכותי, מבטיחים כי האורחים שלכם ייהנו מחוויה קולינרית מעולה, שמשלימה את האווירה המסיבתית, השמחה והכיפית שבאירועי פורים, כאשר כולם מחופשים שמחים, רוקדים ונהנים.

דוכני מזון לפורים

בין המבחר הגדול של דוכני מזון לאירועים ומסיבות, תוכלו למצוא: דוכן שווארמה, דוכן מיני המבורגרים, דוכן סושי, דוכן אסייתי מוקפצים, דוכן פיש & צ'יפס, דוכן פלאפל, דוכן טורטיות, דוכן פרעצלים בטעמים, דוכן פיצה מהטאבון, דוכן שניצל חם בחלה, דוכן חומוס, דוכן באנים אווריריים במילוי אסאדו, דוכן בורקס טורקי, שולחנות שוק, דוכן שווארמה עסיסי ועוד…

בנוסף, לאוהבי הבשר, ניתן לשלב עמדה מיוחדת עם שף בשרים המגיע לאירוע עם נתחי בשר מובחרים, גריל, מטבלים ותוספות מדהימות ומכין הכל לעיני האורחים.
בין הנתחים תוכלו ליהנות מפילה, אנטריקוט, אסאדו, רוסטביף, צלעות ועוד מגוון בשר פרימיום איכותי.

שולחנות קינוחים מפנקים ומושחתים

אף אחד לא אמר שבפורים חייבים להגיש אך ורק אוזני המן,
בין שלל האפשרויות לדוכני מזון מתוקים (ממש מתוקים), תוכלו למצוא המון אופציות לבחירה:
עגלת גלידה (הגשה בכוס או בגביע), דוכן קיורטוש, דוכן מלבי, דוכן צ'ורוס, דוכן מיני פנקייקס הולנדי אמיתי (יש אפשרות לפנקייק טבעוני וללא גלוטן), דוכן וופל בלגי על מקל, דוכן בננה לוטי בדיוק כמו בתאילנד, דוכן יוגורט מתוק עם שלל תוספות, דוכן גלידה אמריקאית, דוכן כנאפה, דוכן אסאי, קיאק פירות מפנק, דוכן מקרונים צבעוניים, קינוחי כוסות, מוס נוטלה, מוס אוראו, עמדת קוקילידה, שלגונים בהרכבה עצמית, ועוד… ועוד…

הפקת מסיבת פורים עם דוכני שתייה משמחים

המנות השוות, המסיבה הסוערת והאווירה, יעשו את האורחים שלכם צמאים מאוד.
לכן כדאי לפנק אותם עם כמה דוכני שתייה לאירועים:

  • רכב בירה לאירועים – חוויית בוטיק של מזיגת בירה קרירה וצוננת הישר מהחבית, הממוקמת ברכב מעוצב ומדליק המגיע למקום האירוע. רכב בירה מגיע עם ברז בירה להכרה ואפשרי גם עם צוות ברמנים אנרגטי ואדיב, שימזוג לכם מגוון עצום של בירות ישראליות וגם בירות תוצרת חוץ.
  • בר שייקים צבעוני מלא בפירות העונה – הבר מעניק מענה טעים ומרענן לכל מי שלא שותה אלכוהול ועדיין יכול ליהנות ממשקה קריר וטעים ממבחר פירות העונה ובניהם: תות, בננה, אננס, מלון, אבטיח, פירות יער ועוד. כמו כן, ניתן להוסיף לעמדת שייקים תוספות מפנקות: פקאן מסוכר, שקדים, אגוזים, שבבי קוקוס, עוגיות ועוד.
  • בר קוקטיילים – בר משקאות מושקע המגיע עם אלכוהול איכותי, כוסות הגשה, קישוטים ותוספות מתוקות. עם הבר מגיע גם צוות מקצועי שידאג למזוג ולפנק את האורחים לאורך כל הערב.
  • דוכני אייס קפה וברד – לפעמים, שמירה על פשטות היא הדרך הטובה ביותר ליצירת אווירה מושלמת. לצד דוכני השתייה המפוארים, תוכלו להזמין גם דוכנים משמחים של ברד במגוון טעמים, אייס קפה, אייס שוקו ועוד.
  • דוכני שתיה קלה, קפה ותה – במהלך האירוע, לצד הקינוחים או רגע לפני שעולים על הכביש בדרך הביתה מהמסיבה המדהימה, חשוב לאפשר לחוגגים גישה לשתייה קלה ומגוונת וכמובן בר קפה ותה איכותיים, עם מכונת קפה אמיתית.

לסיכום,
מסיבת פורים חוגגים רק פעם בשנה ולכן חשוב שהמסיבה תהיה כזו שאף אחד לא ישכח.
בחברת סמפל אטרקציות המתמחה בתחום של הפקת מסיבת פורים, ניצור לכם אירוע מושקע וצבעוני עם האטרקציות הכי חמות ודוכני המזון הכי מושחתים, שהאורחים פשוט לא ירצו לעזוב.
כי הכי חשוב לבחור חברת הפקה מקצועית, עם ביקורות טובות, המלצות והמון המון ניסיון,
בשביל זה אנחנו פה… צרו קשר לייעוץ ושאר פרטים.

 

5/5 - (2 votes)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות