גימיקים לאירועים – לאירוע מעולם אחר

להזמנות ופרטים

מזל טוב! אם אנחנו מלווים אתכם כעת בקריאת המאמר הזה זה אומר שאתם חוגגים אירוע כלשהו. זה לא באמת משנה אם זה אירוע של בר מצווה או בת מצווה. גיבוש מיוחד, או אפילו חתונה אינטימית. כל אירוע הוא אירוע שמצריך אטרקציות וגם גימיקים לאירועים שיגבשו בין האורחים ויעניק אווירה מיוחדת.

הפקה של אירוע, או עריכת אירועים גורמים לנו תמיד לבדל את עצמנו מאירועים אחרים. תמיד נחפש את אותו טוויסט מיוחד שיעניק לנו אירוע ייחודי, אחר ושונה מכל האחרים.

בתוך כל ההכנות הקדחניות שקשורות לקייטרינג, לביגוד, לעיצוב ולסוג האולם או גן האירועים מומלץ מראש גם לתכנן את האטרקציות והגימיקים, ומיד תלמדו כיצד לעשות זאת.

אטרקציות לאירועים – כאן חוגגים ממש בכיף

כשאנחנו מדברים על אטרקציות לאירועים אנחנו מדברים על גימיקים מעניינים שיגרמו לאורחים, וגם לכם בעלי השמחה לעניין ותעסוקה באירוע. נכון שאירוע טוב נמדד בסוג האוכל ונמדד גם במוזיקה, ובאווירה.

עם השנים האחרונות אירוע טוב גם נמדד באטרקציות שיש בו ולכן גם גימיקים לארועים הפכו להיות אלמנט מרכזי באירועים.

יחד עם המוזיקה, שולחנות המשחק, הפירות בסירות הקיאק, עמדות שזירת פרחים, שזירת שיער, קעקועי חינה ועוד. אפשר לגלות שרוב האורחים פשוט נהנים מתעסוקה שמאגדת ומאחדת אותם.

כך נוצרות להן חברויות חדשות, כך בני משפחה שלא ראו אחד את השניה הרבה זמן חוזרים לדבר. וכך גם מתחילים להם סיפורי אהבה מרגשים ומיוחדים.

איזה גימיקים מתאימים לאירועים?

ישנם כמה גימיקים לאירועים שהם פופולריים במיוחד, ויכולים להתאים לכל אירוע:

  • קיאק פירות

קיאק פירות הוא חוויה טעימה וססגונית שמשלבת אטרקציה וגם קולינריות איכותית. קיאק פירות משתלב מדהים בתוך האירוע בין אם זהו אירוע שבו יושבים כרגע בשולחנות, ובין אם כרגע רוקדים על הרחבה. היות ואורחים באירועים מגיבים לטריות וססגוניות בצורה נהדרת, סירת קיאק פירות מעניקה לאירוע איכות ורושם נפלא ומשתלבת בכל שלב באירוע.

זוהי למעשה סירה של פירות עמוסה במגוון אדיר של פירות בצבעים וסוגים הנבחרים בקפידה. באירועים המתאימים לכך, הפירות גם משתלבים נהדר עם אלכוהול. לרוב, הוא ממוקם ברחבת הריקודים והגודל שלו הוא עד שלושה מטרים של אושר.

  • שולחנות משחק

השכרה של שולחנות משחק לאירועים משדרגים את האירועים בצורה נהדרת ומציעים לאורחים ליהנות ממגוון רחב של פעילויות. פעילויות אלו מן הסתם לא נקרות בדרכם ביומיום, וכך אתם גם שוברים את השגרה לאורחים שלכם ומרעננים את זמנם.

שולחנות משחק מחברים בין אנשים בצורה נהדרת. אין ספק שההתערבבות בהתחלה בקבלת הפנים היא נפלאה, אך שיחות סביב שולחנות המשחק שוברים את הקרח בצורה אחרת לגמרי.

את שולחנות המשחק חשוב להתאים כמובן לאירוע. מסיבת רווקים זקוקה לשולחנות משחק מסוג מסוים, בעוד יום הולדת או מן הסתם בר מצווה או בת מצווה זקוקים לשולחנות אחרים. יש מגוון של סגנונות של שולחנות משחק, וביחד עם אנשי המקצוע שבחרתם תוכלו לבצע גם התאמה אישית.

כשאתם שוכרים שולחנות משחק מחברה מקצועית המספקת אטרקציות לאירועים חשוב שתוודאו שאכן מתבצעת התאמה לאירוע. ההתאמה צריכה להתבצע על ידי אנשי המקצוע, ולא על ידכם.

  • שזירת פרחים

עמדה לשזירת פרחים בשיער מתאימה לאירועים בהם ישנם ילדים וגם בני נוער. ברמת גימיקים לאירועים תוכלו לשלב גם קליעת צמות לגברים או נשים להם יש שיער ארוך, או צבעי שיער שיורדים בשטיפה במים. כמובן שגם כאן, מומלץ ביותר לוודא שאכן מדובר באנשי מקצוע מהטובים בתחום כדי למנוע עגמת נפש, ונזקים.

  • עמדת סלפי עם ברכה אישית

עמדה זו מאד פופולרית באירועים גם של הגדולים, וגם של הצעירים. אפשר להבין בה כרטיסי ברכה יחד עם תמונת סלפי מרגשת. אם אתם מעוניינים בעמדה שהיא לא דיגיטלית, אפשר גם ליצור עמדה להכנת כרטיסי ברכה באמצעות כלי יצירה ולהפוך לאומנים ברגע.

  • מגנטים

המגנטים מאז ומעולם יהיו והיו העמדה הכי חזקה באירועים. המוצר הנפלא הזה שאפשר להדביק אותו על המקרר. על דלת הכניסה או אפילו סתם על מקומות שאליו הוא נדבק בבית. גם מוצר חזק שמאפשר לנו ליהנות מלהחזיק פתקיות תזכורת, וגם זיכרון כיפי מאירוע מפנק.

בין כל אלו, ישנם עוד אינספור רעיונות ורגעים מקוריים עבור האירועים המופלאים שאתם חוגגים. כל מה שעליכם לעשות הוא אכן לבחור את אנשי המקצוע הטובים בתחום. כמובן יש לדאוג לנושא הבטיחות של הגימיקים, האיכות, ומקצועיות המפעילים.

שלושה טיפים אדירים להפקת אירוע מדהים

הפקת אירוע היא סיפור לא קטן, וכשמדובר בהפקה עצמאית אתם בכלל עלולים להרגיש שאתם 'מאבדים' את זה. הכנו לכם שלושה טיפים נפלאים להפקה רגועה ונעימה:

  • רשימת מוזמנים ריאלית

רשימת המוזמנים חייבת להיות רשימה שעברתם עליה כמה וכמה פעמים וצמצמתם בהתאם לריאליות. נכון שאתם רוצים להזמין את המפקד הישיר שלכם. אבל אם עברו למשל 25 שנה, זה קצת פחות רלוונטי.

  • תקציב מסודר מראש

הכנה של תקציב מסודר מראש תדאג לכך שגם תהיו מסודרים ברמת הכלכלית באירוע. השאירו גם מקום לחריגות, לכו תדעו במה תשתמשו בהן.

  • קבלו המלצות

את אנשי המקצוע שאתם בוחרים בחרו באמצעות המלצות טובות על ידי חברים, משפחה ומכרים. לא תאמינו עד כמה זה יסייע לכם לבחור את אנשי המקצוע בצורה איכותית לאירוע מושלם.

דרג

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות