כניסה לבת מצווה

להזמנות ופרטים

כניסה לבת מצווה

בת מצווה היא אולי האירוע המרגש ביותר עבור הילדה שחוגגת במסיבה גדולה משלה. ההכנות לאירוע שכזה נמשכות כשנה שלמה. במהלכן בוחרת כלת השמחה שמלה יפהפייה בצבעי ורוד, סגול או אולי לבן, וההורים בתורם מזמינים צלם, תקליטן ואולם אירועים גדול. אך בימינו אין די בכל אלה כדי להרשים את האורחים. יש צורך באטרקציות מרשימות הרבה יותר. וכאם כניסה לבת מצווה נכנסת לתמונה.

מהי כניסה לבת מצווה?

כניסה לבת מצווה היא למעשה מופע בתוך אירוע. כאשר האורחים מתאספים במסיבה הגדולה, הם עדיין אינם יכולים להבחין בכלת השמחה. אולי היא מסתובבת לה בין האורחים או מתחבאת בחדר האיפור, מכיוון שהיא מחכה עד שכולם יגיעו. לאחר שכל האורחים תופסים את מקומם, מציגים אותה מנחי המסיבה. הכניסה המפוארת המלווה במוסיקה ואפקטים יוצרת רושם רב על הסובבים.

רעיונות לכניסה לבת מצווה

הילדה אוהבת תשומת לב? מחפשים רעיונות לכניסה לבת מצווה שתדהים את כולם? אלה כמה מן הרעיונות המקוריים יותר:

  • כניסה בתוך צדפה – לילדה יש חיבור מיוחד עם הים? מדוע לא לעשות עבורה כניסה בתוך צדפה? צדפה ענקית ומעוצבת תוביל לתחושה של ים וחול, והילדה תרגיש כמו בת ים קטנה השוחה לה בין הגלים.
  • מלאכיות – כניסה מיוחדת במינה היא כניסת מלאכיות. כלת בת המצווה מתחפשת למלאכית קטנה, ואותה מלוות שתיים או שלוש רקדניות המחופשות למלאכיות אף הן.
  • כניסה דרך שדרת פרחים נפתחים – כניסה לבת מצווה זו מתאימה לבנות שאוהבות להתחבר אל הטבע ורוצות להרגיש כמו בגן פרחים. הילדה הולכת לאורך שדרה באולם גדול ולצדה נפתחים פרחים צבעוניים ומדהימים את כולם ביופיים.
  • קבלת פרסי אוסקר – הילדה חיה בסרט? זה הזמן לארגן לה טקס קבלת פרסי אוסקר המלווה בשחקנים, רקדניות וכמובן בנות הלבושות בשמלות מפוארות.
  • כניסה על טווס – אין כמו כניסה על טווס לבן כדי להרשים את כולם. כשהילדה יושבת על גבו של הטווס ולצדה עומדות רקדניות, אפשר להיות סמוכים ובטוחים שמדובר בכניסה מיוחדת.

באופן כללי, כניסה לבת מצווה מתאימה הן לילדה המוחצנת וחובבת תשומת הלב, והן לילדה הביישנית והנחבאת אל הכלים. זאת משום שכל אחת רוצה לקבל תשומת לב ביום המיוחד שלה.

אטרקציות לאורך המסיבה

כניסה לבת מצווה חשובה מעין כמותה. אך לאחר שכלת המצווה הצליחה להדהים את כל האורחים בכניסה מהסרטים, הגיע הזמן לספק אטרקציות לאירועים נוספות. חשוב להבין שהחוגגות הן צעירות ברובן, כך שלא ניתן לצפות מהן לשבת בשקט ליד השולחנות ולאכול כל הערב. הן זקוקות למרחב ולאולם ריקודים שבו הן יוכלו להוציא הרבה מרץ. לשם כך חשוב להזמין תקליטן או תקליטנית מרקידים ומקפיצים אשר יהפכו את המסיבה למועדון ריקודים של ממש. לצד האטרקציות לבת מצווה, אפשר לשלב אטרקציות מרהיבות נוספות כמו עשן על הבמה, בלונים מתפוצצים, זיקוקים, הפרחת בלונים ועוד.

5/5 - (1 vote)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות