כניסה לבר מצווה

להזמנות ופרטים

כניסה לבר מצווה

חגיגות בר מצווה נחשבות לאירוע מיוחד, חשוב ומאוד מאוד מרגש. גיל 13 הוא גיל משמעותי ההופך את הילד לנער. כך שאם עוד אתמול הוא שיחק בצעצועים, היום הוא כבר לרוב קורא ספרים, מתעניין בלימודים וחושב על עתידו המקצועי. אך בואו לא נקדים את המאוחר, לפני שהילד נפרד מהילדות, הוא קודם כל חייב לחגוג אירוע בר מצווה כמו שצריך.

חוגגים בר מצווה באולם

היום נוהגים לחגוג את מסיבת בר המצווה באולם אירועים גדול. כך ניתן להזמין את כל בני המשפחה והחברים, לתת להם ליהנות מאוכל משובח ומוסיקה טובה. אך לפני הכול, חשוב לדאוג לנושא משמעותי אחד והוא – כניסה לבר מצווה. החוגג הצעיר הוא מסמר הערב, ולכן חשוב לספק לו כניסה לבר מצווה שלא תישכח בקרוב, אם בכלל.

כניסות שמתאימות במיוחד לבר מצווה

בעוד בנות המצווה לרוב אוהבות כוכבים, נצנצים ופרחים, הרי שבני המצווה רוצים להיראות כמה שיותר מגניבים. הנה כמה כניסות לבר מצווה שכאי להביא בחשבון:

  • כניסת בר מצווה – אופנוע: אמנם הילד עדיין לא יכול לקבל רישיון נהיגה ולקרוע את העיר על אופנוע, אך הוא בהחלט יכול להיכנס עם אופנוע אורות מיוחד לבר המצווה שלו,
    כאשר הוא מלווה ברקדניות מכל צד. כניסה מפוארת שכזו תעלה את הביטחון העצמי ותגרום לו להרגיש הרבה יותר חשוב.
  • כניסת בר מצווה – מתופפים ושופרות: אין אדם שלא יוכל לשים לב לכניסה מפוארת שכזו, בעל השמחה נכנס לאולם מלווה ע"י צוות מתופפים ושופרות המכניסים אותו לאולם בנגינה קצב והרבה הרבה שמחה.
  • כניסת בר מצווה – ספר תורה: ספר תורה הוא הסמל של גיל המצווה והילד מקבל עליו את עול המצוות. כניסה בתוך ספר תורה היא כניסה מקורית, הילד נמצא בתוך הספר ולאחר מכן יוצא ממנו לעיני האורחים.
  • כניסת בר מצווה ברכב: בדומה לכניסה באופנוע, ניתן לארגן כניסה לבר מצווה ברכב  ספורט מפואר שלא יבייש אף מיליונר. אחרי הכול, מדובר בבר מצווה מיוחדת ובלתי נשכחת.
  • כניסת בר מצווה – פסנתר: הילד אוהב לנגן בפסנתר? אין סיבה שיוותר על התחביב שלו גם כשהוא חוגג. ניתן לארגן עבורו כניסה עם פסנתר מראה מיוחד.
  • כניסת רובוט לד: חתן בר המצווה נכנס עם רובוט לד מיוחד, ומוסיקה מקפיצה, ישר לרחבת הריקודים.

 

צרו קשר כעת למספר להתייעצות בנוגע לכניסות בר מצווה, הכי מיוחדות והכי מדליקות שיש.

מזמינים קייטרינג איכותי

לצד ארגון כניסה לבר מצווה, חשוב לארגן גם קייטרינג איכותי לקראת המסיבה הגדולה. אחרי הכול, אינכם מעוניינים שהאורחים שלכם יישארו רעבים לאורך כל האירוע.
מומלץ לבחור בקייטרינג עם דוכני מזון איכותיים המציעים מנות שכולם אוהבים, כמו למשל דוכן אוכל אמריקאי עם המבורגר וצ'יפס, שולחן שוק מפנק, דוכן שייקים, עגלת גלידה לקינוח ועוד. כמו כן, אל תשכחו את האורחים הצמחוניים והטבעוניים שבאים למסיבת בר המצווה, וארגנו להם מטעמים מתאימים.

מגנטים לאירועים

כדאי שתישאר מזכרת מהאירוע למשפחה וכמובן לאורחים, מתוך מגוון האפשרויות אנחנו בוחרים במגנטים איכותיים לאירועים. חשוב להבחור צלם מגנטים מקצועי המסתובב בין הקהל ומצלם את האורחים. חשוב לצלם גם תמונות משפחה ורגעים מיוחדים מהאירוע. לאחר הדפסת המגנטים ניגשים ללוח המגנטים וכל אחד בוחר את המגנט שלו. אםשר לשלב גם קיר צילום עם תמונת הילד עליו מצטלמים האורחים. צילום מגנטים זו מזכרת טובה ואיכותית שתעזור לאורחים ולכם לזכור את היום המאושר.
מוזמנים ליצור קשר ולהשאיר פרטים כדי להתייעץ עם הצוות שלנו, הזמנת אטרקציות וכמובן לשריין את התאריך שלכם.

חזרה לדף הבית – סמפל אטרקציות לאירועים

4.3/5 - (3 votes)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות