בת מצווש מהסרטים

להזמנות ופרטים

כניסה לבת מצווה

לא בכדי שמים ילדים ונוער דגש על תיעוד ועל הנצחה. אמצעים טכנולוגיים שונים (אשר גם ילדים קטנים מגלים בקיאות ושליטה מדהימה באופן הפעלתם) מאפשרים זאת כיום ללא קושי, בעיקר כאשר הם מופעלים על ידי בעלי מקצוע. אירוע בת מצווה מאפשר למקסם את ההנאה ואת התועלת ממגוון אמצעים כאלה. 

רוצה להפתיע, להתרגש ולרגש? כדאי ומומלץ להיערך מבעוד מועד ויחד עם ההורים לבנות הן את הקונספט למסיבה והן את התקציב המיועד לה. האפשרויות רבות ומגוונות: עמדת צילום סלפי, עמדת מולטימדיה, מגנטים,  BOOKהכולל לוקיישנים מגוונים, לרבות בחיק הטבע; תותחי עשן, קצף וקונפטי; דוכני מזון טעימים ומשביעים, רובוט לדים המרהיב את המתחם בצבעים ססגוניים היוצרים תנועת אור ומניפת צבע מרהיבה; מעגל מתופפים, הופעת אמן/קוסם/ליצן; מאייר/ קריקטוריסט ועוד.

האטרקציה של השנה – תכירו את לייזר טאג'

אטרקציה מיוחדת  היא לייזר טאג'– המדמה זירת קרב חשוכה, מאתגרת במשחק מלחמה תחרותי, מזמנת אפשרות להביא לידי ביטוי תכונות כגון עבודת צוות, שיתוף, יצירתיות, מקוריות, מנהיגות ועוד. מדובר במשחק מלהיב, המשלב את המהנה עם המועיל ועשוי להוות חלק בלתי נפרד מחוויית יום ההולדת.

הצלחת האירוע תלויה באופן שבו חשה כלת המסיבה כי היא עונה על הציפיות שלה, לכן חשוב ביותר לתאם ציפיות כדי למנוע אכזבה ועגמת נפש. אטרקציות לאירועים מוסיפות, ללא ספק, עניין וצבע, אולם רצוי לצקת באירוע גם תוכן מסוים- כגון דרשה, ברכה, אולי נאום של כלת בת המצווה ועוד. זו מסיבה המצדיקה למקד את הזרקור- תרתי משמע- על הבת החוגגת מאורע מכונן, משמעותי ומרגש זה בחייה. 

חשוב שהמאורע יצוין וייחגג במתכונת ובאופן שיעניק לבת המצווה תחושה כי זה יום מיוחד המיועד לה. היא במרכז. המאורע אמור לתת ביטוי לטעם שלה, לרצונותיה, להעדפותיה. לשקף את אהבותיה. לאפשר לה, אכן, לחיות בסרט לערב אחד, ערב שהיא שותפה בגיבוש התסריט שלו. 

אירוע בת המצווה צפוי להיזכר לשנים רבות. ככל שהמאורע יתועד ויונצח בתמונות סטילס, בווידאו, בסרטונים בטלפון, בקובץ תמונות דיגיטאלי ובאלבום מודפס, כרוך ומהודר, כך יישמר בזיכרון ויאפשר לשוב אל התמונות ומן הסתם לשוב גם לאחור במנהרת הזמן. 

אם אתם רוצים לאפשר לבתכם לחגוג ולחוות בת מצווש מהסרטים- אפשרו לה ללהק אל סרט בת המצווה שלה את מי שהיא רוצה ובוחרת, ספקו לה את האביזרים השונים, את הציוד, את הרקע, את המקום ואת האוכל… את כל מה שנדרש להפיכת מתחם האירוע לסט מושלם לסרט בת המצווה שלה. 

5/5 - (1 vote)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות