אטרקציות לחתונת שישי צהריים

להזמנות ופרטים

אטרקציות לחתונת שישי צהריים

חתונות שישי צהריים שונות בקונספט שלהן מחתונות ערב: לרוב הן קלילות יותר, פחות מחייבות והרבה יותר חופשיות. מלבד האוכל, התאימו גם את האטרקציות לחתונת השישי שלכם
בשנים האחרונות, יותר ויותר זוגות צעירים בוחרים לחגוג את החתונה שלהם ביום שישי בצהריים, במקום להפוך אותה לאירוע ערב כבד ורשמי.
לחתונות כאלה יש ייחוד ואופי משלהן, הרבה יותר קליל ו'טבעי' ורבים יודעים כבר שיש להתאים להן תפריט מתאים ולשם כך לבחור חברת קייטרינג טובה.

מעבר לכך, ולא משנה אם החתונה שלכם מתקיימת בחוף הים, ביער-עד או בחצר אירועים היסטורית בכפר סבא, אתם צריכים אטרקציות מתאימות, ברוח שישי.

בר אקטיבי

בחתונות של ימי שישי, שם המשחק הוא "תנועה". הכול צריך להיות דינמי יותר, מהיר וקצבי. לא בגלל שכולם ממהרים לארוחת שבת, אלא בגלל שאנחנו עדיין באמצע היום, מלאים באנרגיה.

בר אקטיבי משלב את כל המשקאות שיש בבר, אלכוהוליים וללא אלכוהול, ורק דואג להביא אותם לאורחים: בין אם הם על רחבת הריקודים ובין אם ליד השולחנות, מלצרי הבר האקטיבי עוברים בין כולם ודואגים למלא את מחסורם בשתייה, ללא עמידה בתור והמתנה.

קיאק פירות

גם כאן, שם המשחק הוא תנועה ממקום למקום: אם האירוע שלכם בחוף הים או לצד הבריכה, או שאתם מעבירים את עיקר המשקל של החגיגה ממקום למקום תוך כדי האירוע, קיאק פירות הוא פתרון מעולה.
במקום בר סטטי של פירות, הקיאק עובר עם הפירות שעליו מנקודת קבלת הפנים, לבריכה או לרחבת הריקודים. הוא כולל לרוב פירות עונה, אבל לא מעט גם משדרגים אותו בפירות מיוחדים, להגדלת החגיגה.

עגלת גלידה

עם גלידה בטעם של פעם, מוגשת בכוס או בגביע ישירות לאורחים שלכם. מתאימה כמו כפפה ליד לאירועי בריכה וחוף אבל גם לחתונה שמתקיימת ביער, למשל. את עגלת הגלידה אפשר להביא לכל מקום ולכל יעד שבו אתם מקיימים את האירוע שלכם.

צייר קריקטורות

מי לא אוהב שמציירים פורטרט שלו, ועוד כזה שמחמיא לאף הענק שלו או לתסרוקת הגבוהה "שלה"? ציירי קריקטורות זריזים ומהירים הם אטרקציה נפלאה לחתונות של ימי שישי: הם משדרים קלילות וחוסר מחויבות, הרבה fun ויכולת לצחוק קצת על עצמנו.
ובעניין הזה של "לצחוק על עצמנו", אנחנו יכולים להרגיע אתכם: כל ציירי הקריקטורות באירועים יודעים בדיוק איפה עובר הגבול, מה מציירים ומה לא ולפעמים – רק לפעמים – הם אפילו מחמיאים.

חזרה לדף הבית – סמפל אטרקציות לאירועים

5/5 - (1 vote)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות