הפעלות לבת מצווה

להזמנות ופרטים

אירוע בת המצווה הוא אירוע חשוב, אם לא לכם כהורים, הרי שלבת שלכם הוא חשוב מאין כמוהו. זה האירוע הראשון מבחינתה שהיא באמת מחכה ומצפה לו ושהיא נמצאת במרכז הבמה. בעוד היא רוצה להיות הכי זוהרת והכי נוצצת באירוע הזה – אתם צריכים חברת אטרקציות לאירועים שתדאג שהכיף לא ייפסק והנערה תהיה במרכז העניינים. ישנן אינספור הפעלות לבת מצווה ואתם רוצים לבחור את אלה שהכי מתאימות לבתכם ולחברותיה.

מגוון הפעילות לבת מצווה עבור הילדות:

  • אמן חושים – סגרו כבר היום תכנית אומנותית לערב בת המצווה שלכם. אמן חושים הוא אחד מאנשי המקצוע והמפעילים העסוקים בישראל. מדובר במופע מודרני המשלב הומור, זריזות ידיים ומופע על חושי מרהיב שישאיר אפילו את הבנות פעורי פה. המופע יכול להתאים גם למבוגרים ולספק אטרקציה מלהיבה לכל הקהל באירוע.
  • בובות ענק – אטרקציה מלהיבה שתספק גם הפעלה מעניינת היא בובות ענק. תוכלו לרקוד איתן, להצטלם איתן וליהנות ממזכרת מלהיבה מהאירוע.
  • אמן בלונים – הצטרפו אל אמן הבלונים שלנו בהפעלה מרתקת בהכנת בלונים בצורות ובצבעים.
  • תותח קצף – אם האירוע בחוץ מומלץ לשלב אטרקציה מלהיבה זו שמתאימה לכל הגילאים ובמיוחד לבני נוער שמבחינתם תותח קצף באירוע הוא שיא הקוליות. ילדים אוהבים להתלכלך? מדוע לא להתלכלך וגם להישאר נקיים בסוף הערב?
  • מסיבת אוזניות – שימו אוזניות על כולם ותיהנו ממסיבה מטורפת שרק הם שומעים. ריקודים, צחוקים ואווירה אנרגטית במיוחד עם מפעיל מקצועי.
  • מתנפחים לבת מצווה – שלבו מגוון מתנפחים באירוע בת המצווה, דבר שיכול להעסיק את האחים והאחייניות הקטנים יותר ובמידה מסוימת גם ילדות בנות 12 ישמחו לקפץ ביחד ולעשות סלטות במתנפחים המגניבים.
  • השוער הזועם – מכירים את השור הזועם? אז עכשיו הוא מגיע לבת המצווה של הבת שלכם! כל הבנות מוזמנות לעלות על השור ולנסות להוכיח שהמין הנשי חזק גם פיזית, כאשר העקשנות שלהן תהיה חזקה יותר מזו של השור.

אטרקציות המתאימות להורים:

אירוע בת המצווה שם את הילדה שלכם במרכז העניינים ללא ספק. אתם צריכים לדאוג לה ולחברותיה לאטרקציות מלהיבות כדי שתהיה מספיק פעילות עבורן לכל אורך האירוע. עם זאת, עדיין מגיעים הורי הילדים ואתם צריכים לספק גם להם פעילות מעניינת. מכיוון שרחבת הריקודים תהיה שייכת לבנות, הרי שאתם תרצו אטרקציות שמשלבות עניין גם למבוגרים וגם לילדים או לחילופין לעשות אזור נפרד למבוגרים שהם יוכלו להשאיר את הילדות ליהנות במתחם שלהן ולעשות חיים במתחם המבוגרים. במתחם זה אפשר לכלול בר אקטיבי הכולל מגוון משקאות אלכוהוליים, בר מתוקים הכולל עוגות, שוקולדים ואפילו ממתקים. תוכלו הוסיף מעגל מתופפים שיעשה שמח לקהל המבוגר, מופע סטנד אפ או מופע אל חושי נפרד עבורם. דוכני מזון, בר פירות, צייר קריקטורות ומופע אורות מיוחד יכולים להיות גם כן אופציות נפלאות להלהיב את ההורים ולהעסיק גם אותם.

סמפל אטרקציות לאירועים מספקת שירותי הפעלות ואטרקציות לבת מצווה ולאירועים שונים בכל רחבי הארץ. לפרטים נוספים ובירור אודות אטרקציות נוספות או האטרקציות עליהן קראתם במאמר זה אנא צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לרשותכם.

4.5/5 - (2 votes)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות