תקליטן לאירועים

להזמנות ופרטים

תקליטן לאירועים

מוזיקה משמחת לבב אנוש. וכאשר מדובר באירועים, היא מאחדת, מגבשת, גורמת למצב רוח מדהים ומשמחת את כולם. ולא תאמינו, גם אנשים זרים שבקושי הכירו אחד את השניה ימצאו עניין משותף במוזיקה. בריקודים, בשיחה עם המוזיקה או סתם במצב הרוח הטוב שהיא מעניקה.

המוזיקה גורמת לכולם לזוז, אך היכולת שלכם לקלוע בול לטעם של המוזמנים היא הקובעת. איך תדעו באיזה תקליטן לבחור, איך תדעו איזו מוזיקה מתאימה ומה הכי חם היום? מיד נספר לכם הכל.

תקליטן לאירועים – כל מה שאתם צריכים לדעת, ויותר

אנחנו יודעים, אתם בשיא ההתרגשות. האירוע שלכם כבר מתגבש. אתם כבר יודעים מה אתם הולכים ללבוש, איזה עיצוב מרגש יהיה בו, הקייטרינג האיכותי כבר סגור. והדבר היחיד שנשאר לכם להחליט עליו הוא לב ליבו של האירוע, המוזיקה.

כשאתם מתלבטים בין תקליטן זה או אחר, אל תנסו לעשות זאת לבד. אתם יכולים כמובן, אבל בעיקרון מומלץ להתייעץ, לראות אירועים. לבדוק עם חברים, משפחה או אפילו קבוצות רלוונטיות ברשתות.

אם הייתם במקרה באירוע זה או אחר ונהניתם מהתקליטן, אל תתביישו לבקש את הפרטים שלו. התקליטן ישמח, ולכו תדעו, אולי תזכו בתקליטן לאירוע שלכם.

הצעדים הנכונים למציאת התקליטן המושלם

כמו לכל דבר בחיים גם למציאת התקליטן יש תהליך ויש פרמטרים שיקבעו האם הוא המתאים לכם או לא. וחשוב לדעת מהם:

בצעו שיחת טלפון מקדימה לפגישה

לשיחת טלפון יש משמעות רבה ורושם משמעותי. יכול להיות שפחות תתרשמו ועדיין תחליטו לפגוש את התקליטן. ויכול להיות שלא תתרשמו בכלל, והשיחה הזאת תחסוך לכם זמן ומפגש מיותר. כך או כך, חשוב לבצע אותה וגם לציין בה תיאום ציפיות רלוונטי.

פגישה ראשונה

הגעתם לפגישה, זהו צעד מרגש עבורכם. בפגישה תדעו בדיוק באיזה סוגי מוזיקה מתמחה התקליטן. אם תבחינו שהוא לא יכליל בסוגי המוזיקה, ויתן לכם דוגמאות רלוונטיות, תדעו שזהו התקליטן שלכם. תפקידו הוא להקשיב לכם, להבין מה הסגנון שלכם, ולקלוט את הכיוון המדויק לאווירה המושלמת לאירוע.

כימיה

לכימיה יש תפקיד קריטי בסיטואציה שבה אתם בוחרים תקליטן. לא מספיק שהוא יהיה איש מקצוע איכותי ומומלץ. עליכם להרגיש בנוח בעבודה המשותפת ביחד. התקליטן צריך להבין אתכם בדיוק, להגשים לכם את החלום. ועליכם לדעת שהוא מעניק לכם את מלוא תשומת הלב. אנחנו בטוחים שתהנו לראות תקליטן שנהנה מהעבודה שלו, כי כך הוא עושה אותה מכל הלב. וזה בדיוק מה שאתם צריכים.

אל תתביישו לבקש להגיע לראות אירוע

אירוע לדוגמא הוא מאסט. אל תתביישו לבקש להגיע לראות אירוע, אתם לא מתכוונים לבוא עכשיו ולהתנחל באירוע. אבל כן לראות את האווירה, את הוייב, את החשמל באוויר. תוכלו ללכת לראות אירוע קטן, או אירוע גדול. אבל בסך הכל המטרה היא לראות את המקצועיות ולבחון האם היא מתאימה לכם. קחו בחשבון שלא תמיד תגיעו לאירוע מייצג, ואולי שווה ללכת לאחד נוסף לפני שתקבלו את ההחלטה.

כולם רוקדים

בכל אירוע יש את האורחים שלא רוקדים, אל תרגישו לא טוב עם זה. זה כלל לא קשור אליכם, אלא אל האורחים בלבד. יחד עם זאת, אם אתם רואים שהרחבה מלאה אין ספק שהתקליטן שלכם עושה עבודה טובה.

את הריקודים מחלקים לפי הגשת האוכל וכך נקבע הרצף. אם זה אירוע הגשה הריקודים הם בין המנות כמה פעמים, ולאחר המנה העיקרית המסיבה באמת מתחילה.

אם מדובר באירוע בופה, הריקודים ממשיכים לאורך כל הערב מתחילתו. לפעמים חצי שעה לאחר החופה ואז יושבים לאכול, ולפעמים לאורך כל האירוע.

וודאו שאתם מצרפים לתקליטן רשימה של שירים מועדפים, גם עליכם וגם על המוזמנים שלכם. השילוב המושלם יהיה זה שמחבר בין הסגנון שלכם, לסגנון של התקליטן.

תקליטן לאירועים – מה חשוב לא לשכוח

המומחים של חברת סמפל אטרקציות לאירועים ממליצים לכם לא לשכוח את הדברים הכי חשובים, הפרטים הקטנים.

האם התקליטן שלכם הוא היחיד, או שהוא דרך חברה?

אם התקליטן שלכם הוא דרך חברה, רצוי שתוודאו שאכן הוא מגיע לאירוע ולא אף אחד אחר. במידה וחלילה הוא לא יכול להגיע ביום האירוע, כי בכל זאת כולנו בני אדם, וודאו מי מגבה אותו. על כל פנים מומלץ שיהיו שני תקליטנים באירוע על מנת לגבות תקלות.

בררו עם התקליטן את שעות העבודה

עוד בפגישה הראשונה מומלץ שתבררו עם התקליטן מהן שעות העבודה שלו. כמו גם, תעדכנו אותו בשעת האירוע וזאת על מנת שיוכל להתארגן במקום עוד לפני שהאירוע מתחיל. אם האירוע מתוכנן להיות עד השעות הקטנות של הלילה (או של הבוקר) וודאו שהוא אכן מודע לכך, וגם מוכן לזה. זאת גם ההזדמנות לבדוק את מגבלות העוצמה והרעש של המקום ששכרתם לאירוע, ואת השעות.

האם התקליטן כולל רק את התקליטן?

ישנם תקליטנים שמגיעים עם אטרקציות נוספות. תקליטן נוסף, תופסת מסכים והרכבים מוזיקליים אלו ואחרים. למען לא יהיו לכם הפתעות, וודאו זאת. גם מבחינת המחיר, וגם מבחינת האטרקציה של האירוע.

סמפל אטרקציות לאירועים היא חברה וותיקה הפועלת בתחום האירועים מעל 15 שנים, ובכל רחבי הארץ. חברת סמפל מתמחה במגוון של סוגי האטרקציות לכל אירוע. האטרקציות המסופקות הן מהמובילות בישראל, איכותיות ועמידות ומטובי היצרנים.

אם אתם מחפשים את האטרקציות הטובות ביותר לאירוע שלכם אתם במקום הנכון. בסמפל אטרקציות לאירועים אנחנו מאמינים בשירות אישי ומכל הלב לכל סוגי האירועים. נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר. התקשרו כבר עכשיו לשיחה ראשונית ובואו נקים לכם את האירוע החלומי לו אתם ראויים, מלא באהבה ושמחה כמו שמגיע לכם.

5/5 - (1 vote)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות