כך תפתיעו את האורחים באירוע הבא שלכם

להזמנות ופרטים

כך תפתיעו את האורחים באירוע הבא שלכם

סצנת האירועים לא מפסיקה להפתיע ולרגש וכולם מחפשים איך להסב הנאה לאורחים וליצור חוויה בלתי נשכחת. האטרקציות באירוע משחקות תפקיד חשוב מעיצוב ייחודי של המקום בו מתקיימת החגיגה דרך אומנים אורחים ועד פעילויות מיוחדות כך שאפשר לשדרג מכל הבחינות ובכל הסגנונות. לפניכם מספר רעיונות לאירוע מפתיע מתחילתו ועד סופו…

קבלת פנים פוטוגנית

מי היום לא מצלם סלפי באירוע? אז למה שלא תתנו לאורחים שלכם הזדמנות לסלפי מיוחד שיגרוף לייקים באינסטגרם. עמדת סלפי תוצב בכניסה לאירוע או באחד הספוטים היפים והפוטוגניים במקום בתנאים נוחים לצילום ואל תתפלאו אם יהיה תור סביב העמדה, כי כולם מחכים להצטלם סלפי יוצא דופן. העמדה מאפשרת לאחר שהאורחים לכדו את הסלפי המושלם (כולל אביזרים שתשאירו עבורם בצד) לייצר סרטוני GIF  ובומרנג מגניבים, להדפיס מגנט תוך שניות, לשלוח את התמונות ישירות לכתובת המייל או לשתף באינסטגרם כך שהאורחים יוכלו לבחור איך הם רוצים לקבל את הסלפי שלהם מהאירוע.

האוכל הוא חלק מהחוויה

היום החוויה הקולינארית היא חלק בלתי נפרד מהצלחת האירוע ואפשר להגיש את האוכל בדמות דוכני מזון מסוגננים ומלהיבים שכל דוכן הוא עולם גסטרונומי בפני עצמו. דוכנים חובקי עולם שכל אחד מהם מציע אוכל מיבשת או מדינה אחרת כמו דוכן ים תיכוני, דוכן אסיאתי, דוכן של אוכל איטלקי או דוכנים לפני רצף הארוחה – פתיחים, עיקריות וגלידות או מתוקים אחרים, בר פירות מרשים וטאבון וכל זה לבחירתכם. אף אחד לא יישאר רעב.

אטרקציות רקע שעושות הבדל גדול

כל הדרך לחופה? נערת השמחה מחפשת פתיחה מדהימה? חפשו את האטרקציות שימקדו את תשומת לב החוגגים לכך שהם לקראת שיא כלשהו באירוע. אפשר להביא כנריות שינגנו לאורחים וילוו את הזוג המאושר לחופה, לחלק בועות סבון שיפריחו עליהם לאורך הדרך, בובות ענק שילהיבו את כולם במסיבת הריקודים וימשכו גם את האורחים הסרבנים לביצועים על הרחבה, מעגל מתופפים שפופולארי בסוגים רבים של אירועים כולל חתונות, בר מצווה ועוד, קרח יבש לריקוד הזוגי הראשון של הזוג המאושר שזה עתה בא בברית הנישואין, הפרחת יונים בחופה ויש עוד הרבה אפשרויות לשמח את כולם ולהעלות את מצב הרוח ולהקפיץ את האווירה גם שנראה שהשיא מאחור – יש למה לחכות עד שאחרון האורחים מתפזר. חשבו על הדינאמיקה של האירוע מראש ולפי התכנון של זרימת העניינים על האטרקציות לאירועים שישתלבו באופן הרמוני במהלך האירוע.

המנטליסט שמפעיל את כל החושים באירוע

היום כבר ידוע לכולם שהלייב הוא המלך ואין כמו הופעה חיה שתהפוך את האירוע לאירוע בלתי נשכח כמו הופעה של אומן החושים ליאור סושרד, שנחשב למנטליסט שמבוקש באירועים בכל העולם ויכול לקרוא את מחשבות הצופים דרך הבנת הדרך בו הם חושבים ולהוביל את קהל האורחים שלכם במסע מרתק דרך נפלאות המוח האנושי. המופע שלו משלב דרמה, תדהמה והרבה הומור וכל זה תוך הפעלת הקהל וכל החושים. הופעה ממגנטת ומרהיבה שקשה להסביר במילים אבל בטוח תשאיר את כולם פעורי פה!

אל תשכחו לקנח במזכרת לאורחים כמו הפקת מגנטים מעמדת הסלפי המיוחדת או מחזיקי מפתחות עם תמונה מודפסת או כיתוב בהתאמה אישית. אין ספק שהחוויה מאירוע כה מושקע ועתיר אטרקציות היא זיכרון בפני עצמו, אבל תמיד אפשר לפנק בעוד מתנה לאורחים. החליטו לפי סוג האירוע ואופי האירוע, הלוקיישן המדובר וכמובן הרכב המשתתף, לוח הזמנים והתקציב אילו חוויות ואטרקציות לשלב באירוע עצמו כך שהוא יהפוך לאירוע שלא יפסיקו לדבר עליו. 

 

5/5 - (2 votes)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות