אטרקציות לאירועים קטנים

להזמנות ופרטים

אירוע קטן

ארגון אירוע קטן הוא גם ככה לא פשוט ויש עשרות דברים שצריך לדאוג להם, החל ממקום האירוע ועד למה יאכלו האורחים. מבין הדברים הבאמת חשובים שיש לדאוג להם במהלך ארגון אירוע הוא האטרקציות. בשל העובדה שמדובר באירוע קטן (עד כמה עשרות אנשים) האווירה יותר אינטימית כביכול ועל מנת שאנשים יתחברו, ירגישו בנוח ובאמת ייהנו יש צורך לדאוג למספר אטרקציות אטרקטיביות שיספקו את הרגשות הללו לאורחים שלכם.

אטרקציות לאירועים קטנים – רעיונות:

  • קיאק פירות – שלא כמו פינת פירות שגם היא נפלאה, באטרקציה קיאק הפירות נציב את מגוון פירות העונה חתוכים בצורה מסודרת על קיאק, אותו אפשר יהיה להניע ממקום למקום במהלך האירוע: ברחבת הכניסה, ברחבת הריקודים ועוד.
  • תותח קצף – אם אתם מחפשים להפוך את האירוע למגוון ואטרקטיבי יותר תוכלו לשלב תותח קצף שילהיב את האורחים שלכם, בכל גיל ומתאים לכל מקום כיוון שהקצף מתמסמס ונעלם. כך אפשר להתלכלך ועדיין להישאר נקיים.
  • מגנטים – כל אחד רוצה לחזור הביתה עם מזכרת נחמדה מהאירוע. הפקת מגנטים באירוע שלכם היא אטרקציה מגניבה ומלהיבה ולא עולה הרבה. צלם האירוע יוכל לצלם את האנשים ובאמצעות מכונה מיוחדת להפיק את המגנטים במקום ולתת אותם כמזכרת לאורחים שלכם. באותה מידה אפשר גם לעשות מחזיקי מפתחות או להביא תא צילום.
  • אמן חושים לאירועים – אמן חושים יכול לספק מופע מלהיב המשלב בין טלפתיה, משחקי חושים, קסמים והרבה חוש הומור. אטרקציה שמתאימה לילדים ומבוגרים כאחד כאשר האמן מתאים את החומרים לגיל הקהל.
  • בר אקטיבי – מגוון משקאות אלכוהוליים באטרקציה שמתאימה לקהל המבוגר יותר.
  • בובות ענק – מי אמר שאי אפשר להרים אטרקציה ענקית באירוע קטן? בובות ענק הן אטרקציה מלהיבה שאפשר לרקוד איתן, להצטלם איתן וללא ספק ימשכו תשומת לב רבה באירוע שלכם.
  • ציורי גוף – שילוב של ציורי גוף באירוע שלכם ילהיב בעיקר את הקהל הצעיר. ציורים שניתן יהיה לשטוף ולנקות אחר כך מהגוף אך למשך זמן קצר אפשר יהיה להרגיש איך זה שמציירים אחד על השני בחופשיות או שאמן מצייר עליכם את הציור שאתם רוצים.
  • מעגל מתופפים – הכינו את הידיים והגוף להתנועע, למחוא כפיים ולהצטרף לקצב עם מעגל המתופפים המיוחד שלנו. מגוון נגנים שירקידו ויקפיצו את כולם וידאגו לאווירה משמחת. אטרקציה שמתאימה לכל גיל.

אלו הן רק חלק ממגוון האטרקציות הרחב שיש לסמפל אטרקציות לאירועים להציע לכם. אטרקציות לאירועים קטנים הנן אטרקציות פופולריות מאוד, שכן חשוב לכלול כמה שיותר מהן באירוע. חלקן אטרקציות דוממות שפשוט ממקמים ונותנים לקהל האורחים לחוות אותם לבד (כמו תא צילום, בר מתוקים וכו') ואחרים יותר דינאמיים ומעניינים כמו רובוט לדים, תותח קצף, מופעים, דוכני פעילויות, מגנטים ועוד. אם אתם רוצים לברר אודות אטרקציות מתאימות לאירוע שלכם אנא צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לרשותכם.

5/5 - (2 votes)

תוכן עניינים

שתפו את כולם

רוצים שנחזור אליכם?

המלצות